Glemt password!!
Fra : Thomsen

Dato : 21-03-05 10:49

Hej alle
Ville ind på min router via nettet, men har glemt mit password.
Er mit kærlige og tætte forhold til min kære router tabt eller
er der en anden måde jeg kan nærme mig dens opsætning?

Thomsen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 21-03-05 11:04

"Thomsen" <arntdesign@hotmail.dk> writes:

> Hej alle
> Ville ind på min router via nettet, men har glemt mit password.
> Er mit kærlige og tætte forhold til min kære router tabt eller
> er der en anden måde jeg kan nærme mig dens opsætning?

Læs manualen for at se hvordan du nulstiller. Det kræver formentlig
at du gør fysiske ting ved den.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Thomsen

Dato : 21-03-05 12:35

> Læs manualen for at se hvordan du nulstiller. Det kræver formentlig
> at du gør fysiske ting ved den.
> --

Ja, det var jeg bange for jeg nok skulle.
Tak

Thomsen

Fra : Poul Erik

Dato : 21-03-05 13:38

On Mon, 21 Mar 2005 12:34:49 +0100, "Thomsen" <arntdesign@hotmail.dk>
wrote:

>Ja, det var jeg bange for jeg nok skulle.
>Tak

Rolig nu, det er formentlig blot en knap du skal trykke på, eventuelt
med spidsen af en kuglepen eller lignende.

Hvis du havde skrevet hvilken router det drejede sig om, kunne en der
havde den samme router måske hjælpe.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Thomsen

Dato : 22-03-05 13:46

> [...]
> med spidsen af en kuglepen eller lignende.
>
> Hvis du havde skrevet hvilken router det drejede sig om, kunne en der

Det er rigtigt at det er en kuglepen der skal til, jeg har bare lidt
berøringsangst
hvad angår en hel ny-opsætning af min trådløse netforbindelse.
Men jeg må nok ud i det hvis jeg f.eks vil ændre på noget kryptering på
routeren.

mvh
Ole

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 21-03-05 15:07

"Thomsen" <arntdesign@hotmail.dk> writes:

> Ja, det var jeg bange for jeg nok skulle.
> Tak

Kunne den slags ting gøres udefra, var den meget mere usikker end hvis
det krævede fysisk adgang.

Det er formentlig ganske simpelt.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Thomsen

Dato : 22-03-05 14:08

:

> Kunne den slags ting gøres udefra, var den meget mere usikker end hvis
> [...]

Har lige snakket med Topcom.
De siger faktisk at det enenste der ikke bliver nulstillet
når man hjerne en kuglepen ind bag på routeren er det password
jeg i tidernes morgen har givet den.
Så hvis den skal nulstilles, skal den sendes til Topcom!!!!.
Surt.

Ole

Fra : TheCrow

Dato : 21-03-05 15:21

> Ville ind på min router via nettet, men har glemt mit password.
> Er mit kærlige og tætte forhold til min kære router tabt eller
> er der en anden måde jeg kan nærme mig dens opsætning?
>
> Thomsen

Du kunne også prøve at kontakte din udbyders support.

/TheCrow

Fra : Thomsen

Dato : 22-03-05 14:07