Dobbelt bredbånd
Fra : Navigator

Dato : 05-03-05 10:30

Hej NG

Er der en der kan fortælle mig om det er muligt at udnytte 2
bredbåndsforbindelser på en gang til én computer.

Den ene forbindelse er 512/256 og den anden 256/128.

Jeg har 2 x modem og en router.

Der er kun et netkort i PC'en.

På forhånd tak

Henrik Nørager

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-03-05 11:51

"Navigator" <hhn@esenet.dk> crashed Echelon writing

> Er der en der kan fortælle mig om det er muligt at udnytte 2
> bredbåndsforbindelser på en gang til én computer.

Loadbalancing router.

--
Bjarke Andersen

Fra : Navigator

Dato : 05-03-05 12:17

Tak Bjarke

Det gav mig et søgeord til Google, men jeg kan se at det kræver betydeligt
mere end jeg havde håbet på, da jeg også skal have det trådløst.

Men tak for hjælpen

Henrik

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-03-05 12:20

> Det gav mig et søgeord til Google, men jeg kan se at det kræver
> betydeligt mere end jeg havde håbet på, da jeg også skal have det
> trådløst.

Ja medmindre du gider bygge selv. I bund og grund kan en computer med 2
netkort og den rette software gøre det samme.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-03-05 12:23

Bjarke Andersen <usenet@*spammer*bjoeg.dk> crashed Echelon writing

> Ja medmindre du gider bygge selv. I bund og grund kan en computer med 2
> netkort og den rette software gøre det samme.

Undskyld 3 netkort, et til hver Internetudbyder og det tredje til LAN.

--
Bjarke Andersen

Fra : Mads Bahrt

Dato : 05-03-05 13:37

Navigator wrote:
> [...]
>
> Det gav mig et søgeord til Google, men jeg kan se at det kræver betydeligt
> mere end jeg havde håbet på, da jeg også skal have det trådløst.

Det er lige meget at det er trådløst: Det betyder bare at du skal sætte
et access point efter en loadbalancing router.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-03-05 15:05

On Sat, 5 Mar 2005 10:30:01 +0100, "Navigator" <hhn@esenet.dk> wrote:

> Er der en der kan fortælle mig om det er muligt at udnytte 2
> bredbåndsforbindelser på en gang til én computer.

http://www.nwfusion.com/reviews/2004/0913rev.html
http://www.radware.com/ (LinkProof)
http://www.fatpipeinc.com/ (WARP/Xtreme)
http://www.astrocorp.com/ (PowerLink)