Hvilken router har jeg set?
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-02-05 16:58

Greetings!

Jeg har lige beskuet et webinterface til en NAT-router. Det var
skriggrønt og der var firewall-settings.

Hvilke muligheder er der med det skrækkelige udseende?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-02-05 17:28

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev

> Jeg har lige beskuet et webinterface til en NAT-router. Det var
> skriggrønt og der var firewall-settings.

Asus?

Claus

Fra : Thomas Thorsen [9000~

Dato : 24-02-05 20:46

Jesper G. Poulsen wrote:
> Greetings!
>
> Jeg har lige beskuet et webinterface til en NAT-router. Det var
> skriggrønt og der var firewall-settings.
>
> Hvilke muligheder er der med det skrækkelige udseende?

LinkSys er blå henimod lilla, så det var nok ikke sådan en.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-02-05 21:29

Thomas Thorsen [9000] skrev:

> LinkSys er blå henimod lilla, så det var nok ikke sådan en.

Okay.

Jeg tror det var et OEM-produkt.

Fra : Jens

Dato : 24-02-05 21:38

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid>

> Jeg har lige beskuet et webinterface til en NAT-router. Det var
> skriggrønt og der var firewall-settings.
>
> Hvilke muligheder er der med det skrækkelige udseende?

Grøn med noget gulligt som gennemgående farver ?
Menuen i venstre side, med undermenuer vandret øverst ?

Mvh Jens

Fra : Jens

Dato : 24-02-05 21:40

"Jens" <mkg@tuknet.dk> skrev i en meddelelse

> Grøn med noget gulligt som gennemgående farver ?
> Menuen i venstre side, med undermenuer vandret øverst ?

Isåfald, en Topcom Skyracer wbr 200 fra Bilka`s hylder sidste forår.....
Den kan det samme og på samme måre som wrt54g, den er bare grimmere, både
indeni og udenpå......

Mvh Jens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-02-05 21:54

Jens skrev:

> Isåfald, en Topcom Skyracer wbr 200 fra Bilka`s hylder sidste

Den var ikke wireless.

Fra : Jens

Dato : 24-02-05 23:12

> Den var ikke wireless.

Topcom br200..... ??

Men det står vel på den ?
Jeg har set samme menu i en Trendnet router, men mener den var blålig i
farverne. (grøn og blå....).

Mvh Jens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-02-05 09:18

Jens skrev:

> Topcom br200..... ??

Aner det ikke.

> Men det står vel på den ?

Jeg har ikke set den, kun webinterfacet.

> Jeg har set samme menu i en Trendnet router, men mener den var blålig
> i farverne. (grøn og blå....).

Okay.

Fra : Jens

Dato : 25-02-05 17:14

> Jeg har ikke set den, kun webinterfacet.

Hvis du er heldig, vil den hoppe på produsentens side hvis man "opdaterer
firmware" under administration..........

Mvh Jens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-02-05 17:54

Jens skrev:

> Hvis du er heldig, vil den hoppe på produsentens side hvis man
> "opdaterer firmware" under administration..........

Jeg har desværre ikke adgang til det. Jeg har _set_ webinterfacet og
intet andet... :-/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-02-05 21:54

Jens skrev:

> Grøn med noget gulligt som gennemgående farver ?
> Menuen i venstre side, med undermenuer vandret øverst ?

Ja...

Fra : Bent Nielsen

Dato : 25-02-05 00:36

Jesper G. Poulsen wrote:

> Ja...

Der er nogle stykker med den beskrivelse, men Topcom BR604 og
E-TECHRTPR01 har det også samt pheenet.