Hjæælp - webserver
Fra : NoLife

Dato : 24-02-05 10:34

Hejsa alle!

Jeg har problemer med at får min router til at forstå, at jeg gerne vil have
en webserver op og køre på en intern ip-adresse. Fx. 192.168.1.6

Kan simpelthen ikke få hul igennem på port 80. I stedet kommer
administrations-mudus på routeren op. Det er ikke muligt at fravælge
administrattion på WAN-siden, så hvad i hulens navn gør man?

Hygge

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 24-02-05 10:53

"NoLife" <Nolifedk@hotmail.com> wrote in

> administrations-mudus på routeren op. Det er ikke muligt at fravælge
> administrattion på WAN-siden, så hvad i hulens navn gør man?

Starter med at fortælle hvilken router du har, hvad den er forbundet til
osv.

--
Fjern begge DYT
Remove both DYT's

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-02-05 20:12

> [...]

>administrations-mudus på routeren op. Det er ikke muligt at fravælge
>administrattion på WAN-siden, så hvad i hulens navn gør man?

Lyder som om du 'kigger på' routerens LAN-adresse (192.168.1.1), der
skal du sæ'følig finde routerens opsætning.

Prøv i stedet at kigge på WAN-adressen....

<mlr>

Fra : Jens

Dato : 24-02-05 21:49

Surecom har den fejl.....

Hvilket mærke har du ?
Kan opsætnings siden flyttes til en anden port ?
Er port 80 forwardet i routeren ?

Mvh Jens