hjælp til nyt problem med java
Fra : Morten gilarska

Dato : 09-05-05 15:08

Hej

Jeg har et problem. Jeg har hentet et java applet. det er et
login program. det fungerer sådan at når man logger ind går
programmet ind og tjekker om paswordet er ok i et tekst dokument
der hedder in. Nu er det at jeg gerne vil have lavet det sådan at
dokumentet ikke hedder in men noget andet. jeg er helt med på at
jeg skal omdøbe dokument filen til det jeg gerne vil have den til
at hedde, men kan jeg gå ind i class filen og rette i den? og
hvordan gør jeg det.
Håber der er nogen der kan hjælpe.

Morten

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 09-05-05 19:30

"Morten gilarska" <mgilarska@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg skal omdøbe dokument filen til det jeg gerne vil have den til
> at hedde, men kan jeg gå ind i class filen og rette i den? og

Du er desværre havnet i den forkerte gruppe og vil næppe kunne få et svar
her som du kan bruge til noget.

Du vil sikkert have mere held i dk.edb.programming.java.

Denne gruppe omhandler primært JavaScript som ikke har noget med Java eller
Java appletter at gøre.

Held og lykke

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 09-05-05 20:16

Morten gilarska <mgilarska@mail.dk> writes:

> Jeg har et problem. Jeg har hentet et java applet.

Så må vi nok igen henvise dig til gruppen dk.edb.programmering.java

Du læser nyhedsgrupper via HTML.dk. De har ikke adgang til alle
nyhedsgrupper, kun dem der har med web-sider at gøre (undtagen
Java-gruppen, som vi kan se måske også ville være relevant).

Du har brug for en anden nyheds-læser for at se alle grupper. Til
nøds kan man bruge groups.google.com, men et rigtigt nyhedslæseprogram
gør livet meget nemmmere.
<URL:http://groups-beta.google.com/group/dk.edb.programmering.java>
(Jeg kan ikke lide deres nye interface!)

Du kan læse mere om nyhedsgrupper på <URL:http://www.usenet.dk/>.

Held og lykke (og ses måske i Java-gruppen :)
/L

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-05-05 16:41

Lasse Reichstein Nielsen wrote:

> <URL:http://groups-beta.google.com/group/dk.edb.programmering.java>
> (Jeg kan ikke lide deres nye interface!)

Det er da også tosset, at man ikke længere kan klikke direkte ind på et
enkelt indlæg i en tråd, men er nødt til at scrolle ned forbi alle
foregående indlæg.

Til gengæld er de lynhurtige til at opdatere tråde i det nye interface. Man
kan der se indlæg, som endnu ikke har fundet vej til det gamle interface.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/