Du opfatter dig ikke som andre, FOKUSER
Fra : Bo Warming

Dato : 26-04-05 18:36

Alle bør hårdhændet boycotte personangreb, for de afleder fra emnet.

Her et par vitser om, hvor svær kommunikation er - vi kan kun blive klogere
på dk.politik-emnerne, hvis vi dropper ad hominem

FLANDERS: Hi diddly ho, neighbour!HOMER: Get lost Flanders! FLANDERS:
OKl-ee doklee! David Richardson, Homer Loves Flanders`, The Simpsons,
Fox TV, 1994

Vi opfatter os selv forskelligt fra en partner og meget forskelligt fra et
vedtagent fjernt fjendebillede

1. I am sparkling; you are unusually talkative; he is drunk.
Competition, New Statesman

2. I am an epicure; you are a gourmand; he has both feet in the
trough. Competition, New StatesmanSave Water,

3. I am righteously indignant; you are annoyed; he is making a fuss
about nothing.Competition, New Statesman

Kløft mellem forståelse af jeg-du-han bliver vildt forværret når mudderkast
for lov at præge debat.

Ingen såres. Men det trætter og afleder resourcer.

Fra : Jesper Stuan Hansen

Dato : 27-04-05 14:19

Bo Warming wrote:
> [...]
> mudderkast for lov at præge debat.
>
> Ingen såres. Men det trætter og afleder resourcer.

Måske noget OT, men hvor finder du alt det "crap" du skriver 3-4 gange
på en dag her i gruppen?
Og måske kan du uddybe det videnskablige i dette indlæg. Har selv lidt
svær ved at se det.