Syntaks for .forward
Fra : Allan Olesen

Dato : 26-11-00 21:44

Nu har jeg ledt og ledt, men uden held.

Findes der ikke et dokument, hvor .forward-filens syntaks er
beskrevet? Er den så enkel, at ingen har gidet beskrive den?

--
Allan Olesen, Lunderskov
Trykker Bush-vælgere hårdere?

Fra : Jesper Harder

Dato : 26-11-00 23:52

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> writes:

> Findes der ikke et dokument, hvor .forward-filens syntaks er
> beskrevet? Er den så enkel, at ingen har gidet beskrive den?

Hm, jeg er sikker på jeg engang fandt det i man. Men jeg kan ikke finde
det på nogen af de systemer jeg bruger i øjeblikket.

På Irix står det åbenbart under 'man sendmail':

<http://www.mcsr.olemiss.edu/cgi-bin/man-cgi?sendmail+1>

--
Jesper Harder Student: Master, does Emacs have the Buddha Nature?
Master: Why not? It has damn near everything else!

Fra : Allan Olesen

Dato : 27-11-00 23:15

Jesper Harder <jesper_harder@hotmail.com> wrote:

>På Irix står det åbenbart under 'man sendmail':
>
> <http://www.mcsr.olemiss.edu/cgi-bin/man-cgi?sendmail+1>

Sørme ja, den ser noget anderledes ud end man-siden på min
Linux-maskine.

--
Allan Olesen, Lunderskov

"UNIX er overflødigt." - Lars P. Fischer

Fra : N/A

Dato : 27-11-00 07:38

Fra : Allan Olesen

Dato : 27-11-00 07:38

frank damgaard <frank.damgaard@no.spam> wrote:

>I debian under /usr/doc/sendmail/op.txt :

Hm. Jeg har kun en op.ps, og den kan jeg ikke læse på den maskine.

Nå, jeg er ved at hente sourcen. Der er måske en .txt.

....næ, det var der ikke. Hundehoveder.

Der er da heldigvis nogle konverteringsværktøjer på RH-CD'en, som kan
oversætte fra postscript.

Takker.

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 27-11-00 09:43

On Mon, 27 Nov 2000 07:37:59 +0100, Allan Olesen wrote:

> [...]
>
>...næ, det var der ikke. Hundehoveder.
>
>Der er da heldigvis nogle konverteringsværktøjer på RH-CD'en, som kan

Hvorfor bruger du ikke 'gv'?

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Allan Olesen

Dato : 27-11-00 23:53

lyngbol@candid.dk (Michael Lyngbøl) wrote:

>Hvorfor bruger du ikke 'gv'?

Lad os nu se...

gv kræver en masse filer, som lugter mistænkeligt af X.

Den pågældende maskine har ikke X. Hvorfor skulle en mailserver have
X? Der er sikkert masser af mailservere, der ikke har X, men kun
konsol. Hvorfor dælen har de hundehoveder så skrevet dokumentationen i
et format, der ikke kan læses i en konsol? De kunne lige så godt have
puttet det i en Windows hjælpefil.

Men måske forventer de, at man skal spytte filen ud på den
postscript-printer, man som en selvfølge har stående.

Ja, jeg lyder sur, jeg ved det godt. Men det virker altså ikke
gennemtænkt.

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 27-11-00 07:54

Allan Olesen wrote:

> Findes der ikke et dokument, hvor .forward-filens syntaks er
> beskrevet? Er den så enkel, at ingen har gidet beskrive den?

forward(5)?

NAME
forward - mail forwarding instructions

--
Hroi Sigurdsson
Jabber: hroi@jabber.com

Fra : N/A

Dato : 28-11-00 23:06

Fra : Michael Knudsen

Dato : 28-11-00 23:06

Hey

Nu er procmail jo sådan set netop lavet til at være sådan et "led", men det
er selvfølgelig dit valg.

Mvh. Michael

Fra : N/A

Dato : 27-11-00 23:53

Fra : Allan Olesen

Dato : 27-11-00 23:53

Simon Kristensen <simonkr@iname.com> wrote:

>Det ser da sådan ud i øjeblikket. Måske burde Republikanerne gå ind
>for obligatorisk styrketræning. Check forøvrigt dagens userfriendly

Og så er den endda i farver.