Illustreret videnskab facts
Fra : Filip

Dato : 17-03-05 23:38

Hej NG

For år tilbage holdte jeg Ilustreret videnskab hvorigennem jeg fik to hæfter
med 1001 og 1002 Facts. Der stod alle tænkelige og utænkelige facts som
faktisk var ret sjove at kunne slynge ud når man skal have gang i en
samtale. Jeg ved dog, at der er blevet lavet flere udgaver af disse hæfter,
som jeg godt kunne tænke mig at anskaffe mig. Er der nogen der ligger inde
med dem, eller ved hvordan jeg får fat i dem, eller noget tilsvarende???

Filip

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-05 00:29

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med dem, eller ved hvordan jeg får fat i dem, eller noget tilsvarende???

Hejsa

Kender ikke hæfterne, men kender http://www.ubrugelig.dk/ der må være lige
det du søger

Tina

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-03-05 11:03

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> wrote in message

> "Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Gennemsnitalderen for førstegangsfødende kvinder er fra 1961 til 2001 steget
fra 23,1 til 28,1 år. Kan dette betragtes som en fortsat liniær stigning,
vil gennemsnitsalderen for førstegangsfødende kvinder i 2401 være steget til
78,1 år.

--
mvh / regards Christian - Denne ugen lille gættekonkurrence,
(alt for nem med google) vinderen får tilsendt mp3 med sangen

Fra : Jonas Kofod

Dato : 18-03-05 21:17

> [...]
> vil gennemsnitsalderen for førstegangsfødende kvinder i 2401 være steget

Ja komisk
Men først rigtigt tragikomisk når det jo faktisk er parallelt til artiklen
om verdensrekord i 100 m løb for mænd og kvinder, der kom ud for nogle
måneder siden.

Fra : Filip

Dato : 18-03-05 16:56

> Kender ikke hæfterne, men kender http://www.ubrugelig.dk/ der må være lige
> det du søger
>
> Tina

Tak for det Tina. Jeg har allerede læst dem alle igennem, og synes bestemt
det var et besøg værd. Jeg er desværre utrættelig og kan ikke få nok af dem,
så kender I andre sider?

Filip