Harddisk i bærbar
Fra : Birger Stanford Sier~

Dato : 27-05-01 19:23

Jeg har en TOSHIBA Satellite Pro 4290. Hvis jeg vil proppe en ny harddisk i,
kan jeg så finde en "generic" 2,5" og proppe i, eller skal man have en
speciel TOSHIBA disk?

Fra : Henning

Dato : 27-05-01 19:42

On Sun, 27 May 2001 20:22:32 +0200, "Birger Stanford Sierra"
<rerstesdrtdrst@sdrtsredtsdrtsdret.com> wrote:

>Jeg har en TOSHIBA Satellite Pro 4290. Hvis jeg vil proppe en ny harddisk i,
>kan jeg så finde en "generic" 2,5" og proppe i, eller skal man have en
>speciel TOSHIBA disk?

En standard 2,5"
Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Birger Stanford Sier~

Dato : 27-05-01 20:30

"Henning" <ingen@email.tx> wrote in message

> En standard 2,5"
> Henning
> hsb@REMOVETHISimage.dk

OK. Hvad med RAM?

Det er lidt svært at finde 2,5" på edbpriser. Jeg har kun fundet IBMs
travelmate indtil videre. Er der bedre muligheder for at få en oversigt?

Fra : Henrik Larsen

Dato : 28-05-01 19:36

> Det er lidt svært at finde 2,5" på edbpriser. Jeg har kun fundet IBMs
> travelmate indtil videre. Er der bedre muligheder for at få en oversigt?

Jeg har haft åbnet bærbare af 4 forskellige mærker (dell, compaq, Zenith og
Ibm) Der sad travelmate i dem alle sammen.

Henrik

Fra : Birger Stanford Mond~

Dato : 29-05-01 11:22

"Henrik Larsen" <hbl@stubnet.dk> wrote in message

> Jeg har haft åbnet bærbare af 4 forskellige mærker (dell, compaq, Zenith
og
> Ibm) Der sad travelmate i dem alle sammen.

Jeg tror jeg skrev forkert. Det hedder travel S T A R og ikke travel M A T
E, ikke?

I min egen laptop er der forresten en TOSHIBA 6GB som jeg som den eneste
anden kunne finde på edbpriser. Der bliver nok ikke produceret så mange
forsk. 2.5" diske.

Fra : Frazk

Dato : 31-05-01 21:59

oversigt?

Der er ihvertfald oxo en Hitachi 2½" på edbpriser.dk .,

Frazk .,

Fra : ab

Dato : 08-06-01 17:50

I tilfælde med problemer ved harddiske, der ikke understøttes af bios´en,
har jeg haft gode erfaringer med harddiskutil-programmer fra f.eks. Maxtor.
Så er bios´en stort set ligeglad med hvilken harddisk, der er sat til.

Ja, det er rigtigt, du skal også have RAM i maskinen

MVH ab

"Birger Stanford Sierra" <rerstesdrtdrst@sdrtsredtsdrtsdret.com> skrev i en
meddelelse news:XAcQ6.466$Qh1.8376@news.get2net.dk...

Fra : ab