Globale vindsystemer
Fra : Carlsen

Dato : 10-03-05 11:07

Hej NG...
Jeg har uden held ledt efter en tegning/et billede af jordens globale
vindsystemer - nogen som har en henvisning?

Smid mig videre til en anden gruppe hvis indlægget ikke er relevant
(undskyld hvis det ikke er det).

På forhånd tak

-LC

--
Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-05 11:23

"Carlsen" <FJERNcarlsens@webspeed.dk> wrote in message
> Hej NG...
> Jeg har uden held ledt efter en tegning/et billede af jordens globale
> vindsystemer - nogen som har en henvisning?

google "wind systems" giver bl.a dette:

http://calspace.ucsd.edu/virtualmuseum/climatechange1/08_1.shtml

--
mvh/regards Christian........Min playlist i bilen for tiden bl.a.:
Gretchen Wilson-Redneck Woman ; Alan Jackson-Chattahoochee ; Brooks &

Fra : Carlsen

Dato : 10-03-05 13:45

Christian B. Andresen wrote:
> google "wind systems" giver bl.a dette: