resize window?
Fra : John Kjoller

Dato : 09-05-05 00:48

Kan jeg med javascript bestemme størrelsen på et vindue?

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 09-05-05 00:54

"John Kjoller" <john@skrivikkedette-basix.dk> writes:

> Kan jeg med javascript bestemme størrelsen på et vindue?

Måske!

Vinduer har metoden "resize", som kan forsøges brugt til at ændre
vinduets størrelse. Folk foretrækker dog generelt at deres browser
beholder den størrelse de har givet den, så nyere browsere tillader
gerne brugeren at slå den mulighed fra.

/L (det giver heller ikke meget mening i en browser, hvor hver tab er
et maksimeret MDI-vindue).