Er det noget der kender Fauna Lindegaard F~
Fra : Aleks & Karina

Dato : 27-05-01 15:37

Hej
Jeg håber at noget har kendt eller ment at havde eje denne hoppe.
For jeg vil vide om det er hendes første føl eller flere end hun havde.
Hun er en sød og rolig fjordhest hoppe på 9 år.

Jeg skal blot have oplsyninger om Fauna har haft føl før eller ej.

Karina

Fra : Sverre Stokke

Dato : 27-05-01 18:06

temka@jyde.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>For jeg vil vide om det er hendes første føl eller flere end hun havde.
>Hun er en sød og rolig fjordhest hoppe på 9 år.
Din - går jeg ud fra ? Ikke Fauna ?

>Jeg skal blot have oplsyninger om Fauna har haft føl før eller ej.

På Toftegård i Tibirke havde de en gang en fjordhoppe, der hed Fauna. Men
da jeg havde min hest på stedet for 5 - 8 år siden, var den død. Men de
snakkede meget om den - og den lød som en stor personlighed.
Kan det muligvis være den ?

Hilsen Sverre.

Fra : Aleks & Karina

Dato : 28-05-01 09:50

Det tror jeg ikke. Jeg har jo hende endnu..

Fra : Sverre Stokke

Dato : 28-05-01 10:42

temka@jyde.dk,Ny-Internet writes:
>Det tror jeg ikke. Jeg har jo hende endnu..
Så misforstod jeg dig - jeg troede at du havde et føl efter Fauna.

Hilsen Sverre.