Akvarie til salg
Fra : Sixs

Dato : 08-05-05 12:20

Jeg har et firkantet 50 L. akvarie til salg.
Der medfølger:
Låg med lys i, varmelegme, filter, Mastergrow ca. 150 ml., Aqua bon,
Aqua safe, sorte bundsten, algemagnet og alge støvsuger.
Jeg har også 1 kampfiske han og 1 Mickey platy hun og en Mickey platy
han som medfølger hvis man ønsker det.
Samlet pris: 500 kr.
Kontakt mig per email hvis det her interesse på shs4@sol.dk
Mvh Sandra

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-05 13:07

Sixs wrote:
> Jeg har et firkantet 50 L. akvarie til salg.

Hmm - jeg troede egentlig, at jeg fik filtreret kandu-indlæg fra, så jeg
ikke fik dem, men det må være smuttet igennem filteret....

Og hvad i alverden vedkommer det så denne gruppe ?

Køb/salg/bytte må kun forekomme i markedsgrupperne.

Prøv i stedet i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium

Læs omgrupperne på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan