Kalender comp.
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 08-05-05 11:51

Hej

Jeg er på udkig efter et gratis kalender comp. til Delphi 5.
Jeg skal bruge det til, at lave et lille bitte kalender program, som
jeg selv kan bruge.
Den primære funktion er, at jeg til hver dag kan skrive lidt tekst.
Og at jeg kan printe en kalender ud for hver måned på et A4 papir, som
vi så kan hænge herhjemme på køleskabet.

Så et enkelt lille kalender comp. Nogen der kender sådan et ?

Michael

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://mesnews.no-ip.com

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 08-05-05 16:08

hej...

saa vidt jeg husker, er der da en med i Delphi 5 - ihvertfald i D5
enterprise....

den er paa samples-siden...

/Finn