Flash program?
Fra : Alexander Kittilsen

Dato : 27-05-01 20:39

Hvor finner jeg freeware\shareware flash program som er godt og enkelt for
en "litt" nybegynner?

Send gjerne gode ideer etc..!

Mvh Alex

Fra : Peter T.

Dato : 27-05-01 13:25

"Alexander Kittilsen" <alexander.kittilsen@netcom.no> wrote in message
> Hvor finner jeg freeware\shareware flash program som er godt og enkelt for
> en "litt" nybegynner?

Flash er ikke shareware/freeware og det eneste program du kan bruge til
flash er macromedia flash 4 eller 5 fra www.macromedia.com. Der kan du også
hente en 30dages demo af programmet. Til nybegyndere vil jeg anbefale flash
4, som du kan være heldig at finde til meget lav pris. Det er alle pengene
værd. :)

Mvh. Peter T.

Fra : MTPO

Dato : 27-05-01 17:42

>Til nybegyndere vil jeg anbefale flash 4

Hvorfor?
Jeg synes version 5,0 er lidt mere overskuelig, bedre gennemtænkt og har
bedre tegneværktøjer. Og når en gang skal man arbejde med AS så behøver man
nu ikke at starte forfra at lære programmet at kende.

Hilsner
MTPO

Fra : Tor Fruergaard

Dato : 27-05-01 20:44

Der er altså mange programmer til at lave flash med, Macromedia er bare det
mest kendte og det bedste.

nogle af de andre hedder: Adobe Livemotion, corel rave, swish (swish er
nybegynder og vistnok shareware)

Fra : Jesper

Dato : 28-05-01 10:19

Til små flash effekter er Swish en rigtig godt alternativ til falsh. Der er
ikke så mange muligheder i Swish som der er i Flash, men det er langt nemmere
og hurtigere at bruge.

Check http://www.swishzone.com/ for mere info.

Swish - det vil du sq blive glad for!

Hygge Jesper

Fra : Jan Richardy

Dato : 28-05-01 13:09

"Jesper" <jesper_sn@hotmail.com> wrote in message
> [...]
er
> ikke så mange muligheder i Swish som der er i Flash, men det er langt

Det er sikkert meget godt, men hvad er udfordringen i at lave noget som alle
andre også kan gøre ved at klikke på en knap ? og resultatet er lidt ala
Kais Powertools, dvs. alle kan se at det ikke er noget du selv har lavet ...
(alle som kender Swish)

No offense ..

---

JanR

Fra : MTPO

Dato : 28-05-01 13:29

Man kan få forsmag ?

--
Hilsner
MTPO

Fra : Jan Richardy

Dato : 28-05-01 14:21

"MTPO" <tomaszek@computer.dk> wrote in message
> Man kan få forsmag ?

Det kan man få gratis på nettet 24 timer i døgnet ..

---

JanR