HP -udskrivningsproblemer !!!
Fra : CARSTEN DAMGAARD AND~

Dato : 27-05-01 11:48

Hejsa, jeg har en næsten ny HP G55-multimaskine. For 1 uges tid siden
skiftede jeg den sorte patron i maskinen (til ny Hp 51645A) efter at have
skrevet ret mange tekstsider ud. Men allerede nu efter ca. 100 sider sort
tyndtskrevende sider, er teksten næsten helt væk. Jeg har kørt printer
maintainence på maskinen, men udskrifterne bliver ikke bedre. Kan det
virkelig passe at alt blækket er brugt ? eller er der en anden grund til den
dårlige udskrift ?
Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer fra genopfyldninger af
blækpatroner eller kompatible uorginale typer ? Virker det ? og hvordan er
kvaliteten ?

Hvor kan man købe billige blækpatroner i Århus området ?

På forhånd Tak

Med Venlig Hilsen Carsten Damgaard

Fra : Svend Høising

Dato : 27-05-01 12:26

elgcda@get2net.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>
>På forhånd Tak
>
>Med Venlig Hilsen Carsten Damgaard
>jeg har en deskjet 400 og har prøvet at få fyldt blæk på både farve og
sort med godt resultat,dette skete i Kolding,jeg ved ikke om dette svar
kan hjælpe dig venlig hilsen Svend Høisin

Fra : Mogens

Dato : 27-05-01 15:07

On Sun, 27 May 2001 12:48:12 +0200, "CARSTEN DAMGAARD ANDERSEN"
<elgcda@get2net.dk> wrote:

> [...]
>kvaliteten ?
>
> Hvor kan man købe billige blækpatroner i Århus området ?

Hej

HP 51645 blækpatronen er meget nem at genopfylde. Det er straks
lidt sværere med de kulørte. Jeg plejer at bestille et opfyldnings
sæt fra www.computersupply.dk Der er blæk til 2 påfyldninger
og det koster ca. 150,- inkl porto.
Det uoriginale blæk er et par sekunder længere om at tørre,
men bortset fra det, så virker det fint.

Mvh Mogens