tirsdag aften 12. april ved et arrangement~
Fra : Jensen

Dato : 10-04-05 11:27

Hvem skal være formand for Socialdemokraterne? Om det bliver Frank Jensen
eller Helle Thorning-Schmidt offentliggøres tirsdag aften 12. april ved et
arrangement på Store Vega i København.

Efterfølgende vil der være pressemøde med Socialdemokraternes nye formand.

Programmet for aftenen ser således ud:

17.45: Dørene åbnes i Vega.

18.45: Partisekretær Jens Christiansen byder velkommen.

18.55: En repræsentant for Revisionsinstituttet offentliggør resultatet.

19.05: Den nyvalgte formand har ordet.

19.15: Den ikke-valgte kandidat har ordet.

19.20: Nyvalgt formand siger tak .

19.25: Sang: "Når jeg ser et rødt flag smælde" .

19.50: Pressemøde med nyvalgt formand.

(Der tages forbehold for ændringer)

STED: Store Vega, Enghavevej 40, 1674 København V

Socialdemokratiets Hovedbestyrelse samt folketingsgruppe er indkaldt til
mødet.

--
Hej fra Børge.
Se min hjemmeside

---
avast! Antivirus: Utgaende melding renset.
Virus Database (VPS): 0514-3, 10-04-2005
Sist testet: 10-04-2005 12:26:56

Fra : Jesper

Dato : 10-04-05 12:48

Jensen <b-h-j@oncable.dk> wrote:

> [...]
>
> Programmet for aftenen ser således ud:

> 19.25: Sang: "Når jeg ser et rødt flag smælde" .

Måske var det på tide at få skiftet sangen ud!

Fra : Malene P

Dato : 10-04-05 13:09

Jensen

> Måske var det på tide at få skiftet sangen ud!

Måske var det på tide at skifte mere end sangen ud.....

Malene P

Fra : Jesper

Dato : 10-04-05 14:26

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

> Jensen
> et

> formand.

> Måske var det på tide at skifte mere end sangen ud.....
>
> Malene P

Nå ja, alt stort begynder småt

Fra : Jim

Dato : 10-04-05 13:10

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 10-04-05 13:12

"Jesper" wrote

> Måske var det på tide at få skiftet sangen ud!

Nu tager vi lige én ting ad gangen.

- Jensby

Fra : Jim

Dato : 10-04-05 13:11

> Måske var det på tide at få skiftet sangen ud!

Teksten;
"Når jeg ser Frank Jensen savle"..
passer også på melodien.

J.