Stöd och sprid vår petition: Stäng inte Ba~
Fra : Rolf Martens

Dato : 01-04-05 16:52

Fra : manse

Dato : 01-04-05 18:38

Hejsan Rolf
Kan du ikke svare på om hvorfor svenskere er så dumme som dig
det er utroligt at du ikke har bare en lille smule hjerne
Men det er typisk svenskere de har drukket det sidste væk
-----------

Fra : Terje A. Bergesen

Dato : 02-04-05 23:41

manse wrote:
> Hejsan Rolf
> Kan du ikke svare på om hvorfor svenskere er så dumme som dig
> det er utroligt at du ikke har bare en lille smule hjerne
> Men det er typisk svenskere de har drukket det sidste væk

Hvorfor er Rolf (i dette tilfellet) dum? Å stenge de svenske
atomkraftverkene er jo direkte tåpelig om Sverige skal redusere sine CO2
utslipp.

--
+------------------------+---------------------------------------------+
| Terje A. Bergesen | It is better to aim for the stars |

Fra : /Mr.X

Dato : 01-04-05 19:06

"Rolf Martens" <rolf.martens@comhem.se> skrev i meddelandet
> [...]
> anordnas i Sverige, en där det blir möjligt att rösta "ja"
> till denna särskilt moderna energikälla och inte bara "nej"

Knäppgök.

/Mr.X

Fra : Geir Hongrø

Dato : 02-04-05 01:50

Ser ingen som helst grunn til at noen skal redde Bajsebäck.

Geir Hongrø

Fra : Rolf Martens

Dato : 03-04-05 03:11

Fra : Håvard

Dato : 02-04-05 03:32

On Fri, 01 Apr 2005 15:51:38 GMT, Rolf Martens
<rolf.martens@comhem.se> wrote:

> Sänder det här på nytt för att informera dem som inte har sett
> det tidigare.

Dra til helvete.

Fra : Anders O

Dato : 03-04-05 18:08

"Håvard" <rolf@idiotsvenske.invalid> skrev i meddelandet

> Dra til helvete.
Kan vi inte vänta till den dagen det smäller?
Lite trevligare ton tack!
/Anders O

Fra : Rolf Martens

Dato : 05-04-05 06:48

Fra : Håvard

Dato : 07-04-05 23:56

On Tue, 05 Apr 2005 05:48:20 GMT, Rolf Martens
<rolf.martens@comhem.se> wrote:

> En liten grupp "vanliga människor", som "Håvard" i detta fall,
> har tagit så stort intryck av makthavarnas propaganda, att de
> säger högt vissa saker som just makthavarna tycker, men inte
> uttrycker så öppet.

Feil. Jeg gir faen i sakene du spammer om. Jeg vil bare at du skal
holde kjeft og slutte med spammingen din. Det eneste du driver med er
å spy ut pisspreik som ingen har interesse av å lese.

Fra : Håvard

Dato : 08-04-05 01:30

On Sun, 03 Apr 2005 17:07:43 GMT, "Anders O" <aon99@telia.com> wrote:

> Lite trevligare ton tack!

Når denne idioten slutter å spamme så skal det nok bli "trevligare".

Fra : Magnus Andersson

Dato : 03-04-05 18:13

"Håvard" <rolf@idiotsvenske.invalid> wrote in message news:t01s41pq7ooucjfun8h8r63h5um7ik30lk@4ax.com...

> Dra til helvete.

Kärnkraften är säker. Men det finns de som själva utsätter sig
för faror. T ex en person som enligt en tidningsrubrik påstod
att i stället för att gifta sig i kyrkan var "gift i blågröna alger".

--
Magnus

Fra : Øyvind Michelsen

Dato : 02-04-05 11:42

Rolf Martens wrote:
> [...]
> regering och riksdag, med rubrik:
>
> Stäng inte Barsebäck 2! Sluta angripa kärnkraftverken!

Nei, nei. Vi i Norge er de beste i verden både på selvskryt og på miljøvern.

Vi vil ikke ha gasskraftverk i Norge - det er farlig for miljøet.

Vi vil ikke ha atomkraftverk i Sverige - det er farlig for fremtiden og
utslipp fra atomrkaftverk kan skade naturen og menneskene i flere tusen år
fremover.

Vi vil stoppe utbyggingen av vannkraftverk i Norge fordi det er så mange
vakre elver og fosser som forsvinner.

Vi vil ha flere mennesker i Norge og befolkningen har økt med nesten hundre
tusen på noen få tiår på grunn av bl.a innvandring og økt fødselsrate hos
disse. Disse menneskene kommer fra land med en helt annen temperatur hele
året rundt og trenger derfor ennå varmere boliger enn oss som er vant til å
fryse en del.

Norge er et arktisk land. Det er jævlig kaldt her halve året minst!

For å klare disse motsetningene har norske myndigheter stappet hodet sitt
godt ned i sanden og for å løse kraftkrisen tar vi inn atomkraft fra Sverige
og sterkt forurensende kullkraft fra Danmark og Tyskland og indirekte også
via Polen.

Vi er miljøvennlige vi - for vi forurenser ikke i Norge - Derimot tar vi inn
kraft fra andre som er produsert med miljøfiendtlige metoder - men det er da
ikke vårt problem!

Hurra for Norge det beste landet i verden.

Annerledeslandet som går baklengs inn i fremtiden!

--
Vennlig hilsen

Øyvind Michelsen, Oslo
Lokalpolitiker og Bydelsutvalgsrepresentant for Fremskrittspartiet
Bydel Gamle Oslo

Fra : Pierre

Dato : 02-04-05 16:17

On Sat, 2 Apr 2005 12:41:38 +0200, "Øyvind Michelsen"
<dataman_norway@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke vårt problem!
>
>Hurra for Norge det beste landet i verden.
>
>Annerledeslandet som går baklengs inn i fremtiden!

Vad du är duktig. Ta nu med dig en kniv och gå att leka på komposten.

Fra : Øyvind Michelsen

Dato : 02-04-05 16:47

Pierre wrote:

> Vad du är duktig. Ta nu med dig en kniv och gå att leka på komposten.

Tackar så mycket. Du er en trevlig gubbe!

Stäng inte Barsebäck - Norge behöver Barsebäck. Norge har behov av Bärsebäck
derför at vi inte produserar den el-kraft vi behöver själva! Om Sverige og
Danmark går åt helvete och Tyskland og Polen, Danmark og Sverige produserar
den el-kraft Norge behöver så er norrmännen nöjda och glada!

--
Vennlig hilsen

Øyvind Michelsen, Oslo

Fra : Rolf Martens

Dato : 03-04-05 03:15

Fra : Tamuel

Dato : 02-04-05 22:38

"Rolf Martens" <rolf.martens@comhem.se> skrev i meddelandet
> Sänder det här på nytt för att informera dem som inte har sett
> det tidigare.

Har det aldrig fallit dig in att folk antagligen inte missat den, men de har
skitit i den?