Kristne terrorister planlægger angreb på c~
Fra : Tim

Dato : 30-03-05 20:35

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 30-03-05 20:43

"Tim" wrote in message

Kristne? Vil det sige at kristne fundamentalister samarbejder med Osama bin
Laden og al-Qaeda?

Det er nyt for mig - men jeg vil meget gerne lære.

- Jensby

Fra : Tim

Dato : 30-03-05 20:55

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message

> "Tim" wrote in message
>
> Kristne? Vil det sige at kristne fundamentalister samarbejder med Osama
> bin Laden og al-Qaeda?

Det må det jo gøre, og hvorfor ikke? Den vestlige verden vinder jo sine
krige udelukkende ved at slagte civile. Ja, det er faktisk dens ærklærede
mål.

> Det er nyt for mig - men jeg vil meget gerne lære.

Jeg tvivler.

Tim

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 30-03-05 21:04

"Tim" wrote

> Den vestlige verden vinder jo sine krige udelukkende ved at slagte civile.
> Ja, det er faktisk dens ærklærede mål.

Den lader vi lige stå et øjeblik!

Kan du eventuelt henvise til en sådan erklæring?

Er det dig eller mig der har tabt tråden?

Som tidligere nævnt: Jeg vil gerne lære!

- Jensby

Fra : Tim

Dato : 30-03-05 21:16

> [...]
>>

> Den lader vi lige stå et øjeblik!
>
> Kan du eventuelt henvise til en sådan erklæring?
>
> Er det dig eller mig der har tabt tråden?

Hverken eller... men... ironien længe leve

> Som tidligere nævnt: Jeg vil gerne lære!

Så prøv at vende situationen om... som jeg lige har gjort. Det giver
simpelthen ikke mening. Det burde du kunne lære noget af.

Tim

Fra : Alucard

Dato : 30-03-05 21:19

On Wed, 30 Mar 2005 21:55:11 +0200, "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> wrote:

>Det må det jo gøre, og hvorfor ikke? Den vestlige verden vinder jo sine
>krige udelukkende ved at slagte civile. Ja, det er faktisk dens ærklærede
>mål.

Aner jeg en lille smule ironi ?

Fra : Tim

Dato : 30-03-05 21:26

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Aner jeg en lille smule ironi ?

Hvor kommer du på det?

Tim

Fra : Alucard

Dato : 30-03-05 22:15

On Wed, 30 Mar 2005 22:26:15 +0200, "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> wrote:

>Hvor kommer du på det?

LOL

Jensby hoppede i med begge ben ))))

Fra : Christian

Dato : 31-03-05 11:16

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> wrote in message
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=2968828/
>
> Tim
så længe knaldet kommer i Kbh...så er jeg ligeglad, så vil en del af ofrene
jo også være dem som syntes vesten bruge samme metoder...alså kun en win-win
situation for både terrorist og ofre...

Fra : Tim

Dato : 31-03-05 11:43

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> wrote in message

> [...]
ofrene
> jo også være dem som syntes vesten bruge samme metoder...alså kun en

.... og jyderne ))

Tim