Du meter??
Fra : Zaagor

Dato : 26-05-01 23:39

Hej Alle

Jeg har lige downloaded programmet du meter og jeg har gang i cute ftp som
er ved at downloade jeg har gang i fire forskellige sider hvor jeg henter
fra...

fra hver sted downloaded jeg cirka 5 kb/s fra alle fire steder....

Efter du meter løber 2 af stederne op til henholdsvis 20 og 17 kb/s og de
andre daler men jeg får alt ialt næsten dobbelt så stor download
hastighed...?

Kan det passe.. Jeg læser også hastigheden inde i cute ftp og det passer
godt nok med du meter...

Jeg kører med Windows Me. 384/128 fra cybercity med en cisco router...

Nogen der fatter hvad der sker...

Christian

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-05-01 00:58

"Zaagor" <zagor@secret.dk> wrote in message
> Hej Alle

> Jeg kører med Windows Me. 384/128 fra cybercity med en cisco router...
>
> Nogen der fatter hvad der sker...

Næ, jeg fatter det heller ikke...

Jeg har W Me også...

Men DUmeter viser dobbelt hastighed... eneste der viser korrekt er Windows
Systemovervågning

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 28-05-01 09:29

> Men DUmeter viser dobbelt hastighed... eneste der viser korrekt er Windows
> Systemovervågning

?? Virker fint hos mig. W2K prof.

Fra : Simon

Dato : 28-05-01 16:08

også hos mig W2K Pro DK...
-Simon

Fra : emil

Dato : 28-05-01 21:03

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> Men DUmeter viser dobbelt hastighed... eneste der viser korrekt er
> Windows Systemovervågning

Har andrig haft problemer hverken med Win98 eller WinME

--
*/emil
All generalizations are bad