gør-det-selv-bord.
Fra : Troelsb

Dato : 07-05-05 15:30

Hejsa
jeg leder efter et sted at købe 4-kantede alu-rør som kan skæres til i de
ønskede længder og samles med "plastikmuffer" i hjørner og lignende, samt
instillige fødder.

Jeg har set et sådan for nogen år siden, men kan ikke finde noget info på
nettet og i min lokale Silvan kendte de ikke noget til produktet

Er der nogen herinde der ved hvor man kan få delene?

mvh
Troels

Fra : N/A

Dato : 07-05-05 15:51

Fra : Troelsb

Dato : 07-05-05 15:51

Det var lige præcis det!

Tusind tak for hjælpen

Troels

Fra : Carsten Gall

Dato : 07-05-05 22:01

"Troelsb" <TroelsfilmNOMOTHERFUCKINGSPAM@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:427cd5b7$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Det var lige præcis det!
>
> Tusind tak for hjælpen
>
> Troels

Hvis du bor på sjælland, så kan det godt betale sig at snakke med
Planteimporten om det.
De sælger det billigere end Porsa gør. Porsa har også nogle underlige pris
beregninger.
Hvis man f.eks skal have 4 rør af 15,0 cm til f.eks ben, så skal man
betale for 4x20 cm plus et gebyr for at få det skåret på mål. Og det lidt
groteske i det er at de tager og skærer det fra en stang på 5 meter, så der
er intet spild i virkeligheden.

Carsten

Fra : Thomas B

Dato : 11-05-05 17:46

"Troelsb" <TroelsfilmNOMOTHERFUCKINGSPAM@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:427cd0ea$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Er der nogen herinde der ved hvor man kan få delene?

Prøv at se lidt på dette link.
http://www.akvarieudstyr.dk/database/produkter.asp?produkttype=BordeReol&gruppe=fersk

mvh. Thomas