ang.hjemmeside
Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 07-05-05 09:52

Hej her i NG,

Vi er ved at opbygge vores hjemmeside, noget ungerne synes er sjovt.
Vi vil gerne iddrage dem mest muligt, (vælge farver, billeder o.lign.).
Har nogen af jer erfaringer med dette og fandt I særligt egnede links til
formålet, gerne gratis!
Vi har selv fundet www.lilypie.com som er ret sød, men synes det er en
jungle at finde rundt på nettet!! Suk,

Håber I har nogle gode ideer,

Hilsen Pernille

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-05-05 21:25

Lumholdt & Riber skrev:
> [...]
> Vi vil gerne iddrage dem mest muligt, (vælge farver, billeder o.lign.).
> Har nogen af jer erfaringer med dette og fandt I særligt egnede links til

Hvad med nogle Peter Plys bogstaver som Sofie har på hendes side.
http://www.sofies-verden.dk/
Bogstaverne kan hentes her på denne side under ABC 123
http://www.peterplysonline.dk/

Du er også meget velkommen til at kikke på Kaspers side og få
nogle gode ideer. Jeg ville gerne lave et link til din side.

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 08-05-05 13:08

Tak for dit link, det kunne godt bruges, især animationerne er kanon søde,

Hilsen Pernille

Fra : Camilla Bjørn Dalmos~

Dato : 10-05-05 10:48

Kan man godt lave hjemmeside fra Lilipie? Jeg syntes nemlig kun jeg kender
til de der tickere, som mange bruger på f.eks babyklar?

Men Libero har ihvertfald hvor man kan lave barnets/børnenes/familiens egen
hjemmeside også.
Og noget der vidst hedder www.123hjemmeside.dk ?...

CBD

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 10-05-05 11:37

"Camilla Bjørn Dalmose" <camFJERN@musling.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man godt lave hjemmeside fra Lilipie? Jeg syntes nemlig kun jeg kender
> til de der tickere, som mange bruger på f.eks babyklar?

Hej Katja,

Vi har købt et domænenavn (igennem B-one hedder selskabet vist) og så er vi
ved at opbygge vores hjemmeside, Lilypie er bare nogle billeder etc. som du
kan lægge ind som "pynt og underholdning"

Fra : Camilla

Dato : 11-05-05 10:13

Lumholdt & Riber skrev:

> Har nogen af jer erfaringer med dette og fandt I særligt egnede links til
> formålet, gerne gratis!

Her er måske noget?

http://teknikogsjov.gilau.dk/webdesign/gratis_tjenester.asp

Mvh Camilla