Prøv lige at tjekke TV3'z hp
Fra : Jesper G, Jensen

Dato : 26-05-01 22:45

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-05-01 23:47

Således skrev "Jesper G, Jensen" <zorcerer@vip.cybercity.dk> i
dk.edb.sikkerhed Sat, 26 May 2001 23:44:59 +0200:

>http://www.tv3.dk/

knud@max$ ping www.tv3.dk
PING www.tv3.dk (129.142.224.194): 56 data bytes
--- www.tv3.dk ping statistics ---
6 packets transmitted, 0 packets received, 100% packet loss

Hmm, de har vist allerede hevet stikket ud.

Hvad var der sket, helt præcist?

Knud
--
Q: How many IBM CPU's does it take to execute a job?
A: Four; three to hold it down, and one to rip its head off.

Fra : Mark

Dato : 26-05-01 23:49

der var en mickey-mouse på deres side

Fra : John Hinge

Dato : 27-05-01 09:38

Mark wrote:
<om tv3.dk>
> der var en mickey-mouse på deres side

Næææ, det er nu ikke lige mickey, men en eller anden anden supermus.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : Mark

Dato : 27-05-01 09:39

det lignede da lidt.........

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-01 07:35

Knud Winckelmann skrev:

>Hmm, de har vist allerede hevet stikket ud.
>Hvad var der sket, helt præcist?

Kik her:

   http://www.mbjergstroem.f2s.com/TV3.htm

Husk at slå dokumentets farver til.

--
Bertel
Hvis mine indlæg mangler luft, skyldes det serverproblemer.

Fra : John Hinge

Dato : 27-05-01 09:37

Bertel Lund Hansen wrote:
> http://www.mbjergstroem.f2s.com/TV3.htm
>
> Husk at slå dokumentets farver til.

udmærket mirror, tak skal ha !

Fra : Schiller

Dato : 27-05-01 13:10

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Bertel
> Hvis mine indlæg mangler luft, skyldes det serverproblemer.

Musen hedder Mighty Mouse. Det er en slags 3de rangs efterligning helt fra
80´erne.

Schiller

Fra : Jacob Atzen

Dato : 27-05-01 21:18

"Schiller" <Coronarie@lycos.de> writes:

> Musen hedder Mighty Mouse. Det er en slags 3de rangs efterligning helt fra
> 80´erne.

Den kan jeg godt huske. Den var sej

- Jacob

Fra : Hans Pedersen

Dato : 27-05-01 11:49

On Sat, 26 May 2001 23:44:59 +0200, "Jesper G, Jensen"
<zorcerer@vip.cybercity.dk> wrote:

>http://www.tv3.dk/

http://uptime.netcraft.com/up/graph/?host=www.tv3.dk

Hmmm... Hvornår mon folk lærer at sætte et ordentligt OS på deres
webservere.

--
Hans Pedersen
ICQ# 9178476

Fra : Peter Brodersen

Dato : 27-05-01 20:52

On Sun, 27 May 2001 12:48:59 +0200, Hans Pedersen
<nyhedsgrupper@esenet.dk> wrote:

>http://uptime.netcraft.com/up/graph/?host=www.tv3.dk
>
>Hmmm... Hvornår mon folk lærer at sætte et ordentligt OS på deres
>webservere.

Aner det ikke, men få dage efter de har lært det, vil de nok finde ud
af, at konfiguration også har en lillebitte smule at sige...

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-05-01 09:18

On Sun, 27 May 2001 21:52:11 +0200, Peter Brodersen
<professionel@nerd.dk> wrote:

>Aner det ikke, men få dage efter de har lært det, vil de nok finde ud
>af, at konfiguration også har en lillebitte smule at sige...

Man kommer ikke sovende til succes.

Fra : Allan Olesen

Dato : 01-06-01 21:30

Peter Brodersen <professionel@nerd.dk> wrote:

>Aner det ikke, men få dage efter de har lært det, vil de nok finde ud
>af, at konfiguration også har en lillebitte smule at sige...

Det er måske det, der er sket. Blev de ikke også ramt for et par
måneder siden?

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Hans Pedersen

Dato : 01-06-01 22:10

On Fri, 01 Jun 2001 22:30:29 +0200, Allan Olesen
<aolesen@post3.tele.dk> wrote:

>Det er måske det, der er sket.

Hmmm... De kører Windows...

Fra : Allan Olesen

Dato : 01-06-01 22:19

Hans Pedersen <nyhedsgrupper@esenet.dk> wrote:

>Hmmm... De kører Windows...

Ok. Jeg forstod bare et indlæg i tråden, som om de kørte en eller
anden BSD, og så forestillede jeg mig, at de måske havde kørt Windows,
men havde skiftet efter det første angreb.

Fra : Jacob Atzen

Dato : 27-05-01 21:21

Hans Pedersen <nyhedsgrupper@esenet.dk> writes:

> Hmmm... Hvornår mon folk lærer at sætte et ordentligt OS på deres
> webservere.

Well, intel.com bruger da samme OS. Kan være tv3 ikke har råd til
en bsd-mand

- Jacob