database hvor besøgende kan lægge info?
Fra : Jan

Dato : 02-05-05 04:47

Jeg har forsøgt at finde noget database hvor en besøgende kan indtase sine
oplysninger og de så kommer frem i en tabel på en side, Nærmere beskrevet så
er det meningen at et medlem kan gå ind på siden og indtaste adresse
oplysninger, meget gerne med et login, sådan at vedkommende senere kan rette
i sine oplysninger hvis det bliver nødvendigt.
Har søgt, og fundet masser af sider med scripts men ved ikke rigtigt hvilken
katagori noget sådant hører under og så er mit engelske ikke alt for godt
LoL

Er der nogen der ved hvor det muligvis kan findes?

Jeg har php, mysql på mit websted.

jd

Fra : Martin

Dato : 02-05-05 07:30

Jan wrote:
> [...]
> LoL
>
> Er der nogen der ved hvor det muligvis kan findes?

www.webcafe.dk kig på gæstebogs scriptet og ret det til med dine egne
oplysninger fx.

Fra : Jan

Dato : 02-05-05 18:31

> www.webcafe.dk kig på gæstebogs scriptet og ret det til med dine egne
> oplysninger fx.

Ser spændende ud men jeg har brug for at det vises i tabeller på hjemmesiden
i nummerorden med et medlemsnummer, ikke som seperate indlæg med dato på.

ellers tak for forslaget.

jd

Fra : Martin

Dato : 03-05-05 01:09

Jan wrote:

> [...]
> i nummerorden med et medlemsnummer, ikke som seperate indlæg med dato på.

<?php
$i = 1;
$sql = mysql_query("SELECT .........");
while($r = mysql_fetch_array($sql)) {
print $i;
$i++;
}

Så nu har du et nummer på dem - hvis det er det ID fra databasen - så
kan du bare hente det