Et program til
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 28-04-05 07:59

Hej NG
Jeg søger et program til registrering af min forenings medlemmer.
Jeg har forsøgt mig med et program der hedder "Presto BizCard". Dette
program udmærker sig ved sin grafiske brugerflade og så kan man eksportere
mail-adresserne direkte til outlook express eller hele molevitten til
Excel.
Ulempen ved presto er at alt er fortrykt hvor jeg selv ønsker at kunne
angive hvad jeg vil registrere så som navn, adresser, telefon osv. og der
skal selvfølgelig være mulighed for at eksportere bl.a. til outlook
express
og Excel.
Har i et godt bud som samtidigt er simpelt at gå til.
mvh
Kurt

Fra : Martin

Dato : 28-04-05 12:13

Kurt Pedersen wrote:
> [...]
> express
> og Excel.
> Har i et godt bud som samtidigt er simpelt at gå til.

Hvad med bare excel?

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 28-04-05 13:18

Hej
Jo, men jeg er bare bange for at jeg skal have fadt i den helt store
brugermanual.
mvh
Kurt

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 28-04-05 16:25

On Thu, 28 Apr 2005 08:59:09 +0200, Kurt Pedersen wrote:

> [...]
> express
> og Excel.
> Har i et godt bud som samtidigt er simpelt at gå til.

Prøv dette http://www.vigforeningsprogram.dk

det er et fuldblods foreningsprogram, både til styring af medlemmer og
regnskab. Da jeg var kasserer i en forening, overvejede jeg at skifte til
dette, da det er freeware.
--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 28-04-05 20:50

Hej Jens
Tak skal du have det er lige det program jeg har brug for.
Så nu er jeg igang med at finde ud af hvordan det bruges.
mvh
Kurt

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 29-04-05 19:47

On Thu, 28 Apr 2005 21:49:45 +0200, Kurt Pedersen wrote:

> [...]
> Tak skal du have det er lige det program jeg har brug for.
> Så nu er jeg igang med at finde ud af hvordan det bruges.

dejligt at kunne hjælpe.