Fejl ved overførelse af data
Fra : N9

Dato : 25-04-05 14:17

hej

Er det en som kan hjælpe med at lave en restore af en database via log i
sql?? eller kan man overhovedet det?
Problem er at ved et eller andet måde er database blivet tom, og der er ikke
fortaget nogle backup af den.
jeg ved at der har være data i den, kan det gendannes via log i sql'en??
Det er en MS SQL 2000 eller på en anden måde??

Hilsen

N9

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-04-05 18:30

N9 skrev:
> jeg ved at der har være data i den, kan det gendannes via log i sql'en??
> Det er en MS SQL 2000 eller på en anden måde??

http://searchsqlserver.techtarget.com/tip/1,289483,sid87_gci1052507,00.html

Der er en vejledning til restore af transaction log
efter formen:

restore log [databasename] from [device]

Det kunne da være værd at prøve.

--
Peter J

Fra : N9

Dato : 26-04-05 20:19

tak for vejledningen, men desværre er får jeg fejlmelding.
Men har fundet frem til at log explorer ville måske kunne hjælpe mig, ellers
nogle som har andre 3rd part løsninger??