data provider i .NET
Fra : pepss

Dato : 15-04-05 16:01

Hejsa NG

Håber det er den rigtige gruppe jeg er kommet i!

Jeg er ved at forsøge mig med noget database sammen med en hjemme side i
..NET og har så læst mig frem til at i .NET er der 2 måder at arbejde sammen
med databaser på (SQL .NET og OLE DB .NET).
Da jeg bruger en MySQL database må det jo vare OLE DB .NET jeg skal bruge
men når jeg søger på deres hjemme side finder jeg kun noget der heder
ODBC.NET er det det samme?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-04-05 21:46

pepss skrev:

> Da jeg bruger en MySQL database må det jo vare
> OLE DB .NET jeg skal bruge men når jeg søger på deres hjemme
> side finder jeg kun noget der heder ODBC.NET er det det samme?

Prøv at se om følgende svar ikke kan hjælpe dig:
<news:Xns9639848DC347HS235dk@130.225.247.90> (fra Henrik Stidsen, i
tråden "Bruge MySQL kommercielt" 15. april 00:48)
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-04-05 21:45

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> wrote in

> Prøv at se om følgende svar ikke kan hjælpe dig:
> <news:Xns9639848DC347HS235dk@130.225.247.90> (fra Henrik Stidsen, i
> tråden "Bruge MySQL kommercielt" 15. april 00:48)

Den driver kan i hvert fald anbefales, den er nem at gå til og virker
ganske udemærket.

"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at
blive virkelighed. Man kan ikke lave omelet af hårdkogte æg."
[Charles De Gaulle]

Fra : pepss

Dato : 18-04-05 15:55

"Jens Gyldenkærne Clausen" skrev

> Prøv at se om følgende svar ikke kan hjælpe dig:
> <news:Xns9639848DC347HS235dk@130.225.247.90> (fra Henrik Stidsen, i
> tråden "Bruge MySQL kommercielt" 15. april 00:48)

takker det vil jeg se på!