Telefonliste
Fra : Falcon

Dato : 13-04-05 15:46

Det er garanteret den forkerte gruppe jeg spørger i, men det jeg søger
har da noget med en form for database at gøre såååå....
Altså jeg mangler et adresse prg, hvor jeg kan taste de normale
oplysninger (navn, adresse osv) ind og hvor jeg så kan udprinte en
telefonliste a la flg:

Hansen, Peter....xxxxxxxx
Pedersen, Ole ....xxxxxxxx

altså KUN navn og tlf.nr.

MEN det må pgså gerne have den funtion at det kan printe
adresselabels, og så det vigtigste Helst Freeware.

mvh Falcon

Fra : Martin Høst Normark

Dato : 14-04-05 11:02

"Falcon" <falcon1@email.dk> skrev i en meddelelse

> Det er garanteret den forkerte gruppe jeg spørger i, men det jeg søger
> har da noget med en form for database at gøre såååå....

prøv i alt.comp.freeware

--
MartinHN