System DSN / Registry
Fra : Carsten

Dato : 09-04-05 21:21

Hej

Jeg skal lave en system dsn connection på 50 PC, jeg havde tænkt at gøre det
ved en reg key.

Men jeg kan ikke finde hvor i registry det gemmes.

Jeg skal lave forbindelsen med en sql account til vores sql server.

Så mit spørgsmål er

Hvor i Regystri gemmes user og password til en system DSN connection.

CD

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-04-05 22:25

"Carsten" wrote

> [...]
>
> Så mit spørgsmål er
> Hvor i Regystri gemmes user og password til en system DSN connection.

hkey_local_machine\software\odbc\odbc.ini

Jeg ved ikke mht password
Det er ikke noget man normalt kan læse ud

- Peter