MS-SQL server 2000 - hvordan formaterer je~
Fra : Henrik

Dato : 08-04-05 07:42

Jeg har en tabel, som skal eksporteres til en fastbredde tekstfil. Desuden
har jeg den udfordring, at visse af felterne skal være højrestillede og
andre venstrestillede. Det er primært delen med højrestillet/venstrestillet
der giver mig problemer. Nogle der kan hjælpe?

/Henrik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-04-05 09:59

Henrik skrev:

> Jeg har en tabel, som skal eksporteres til en fastbredde
> tekstfil. Desuden har jeg den udfordring, at visse af felterne
> skal være højrestillede og andre venstrestillede.

Du kan lege med følgende funktioner:

CREATE FUNCTION padLeft
   (@data nvarchar(1000),
    @length int,