I/O- & CPU cost
Fra : Kim Noer

Dato : 17-03-05 21:25

Davsen der ...

Jeg har kigget rundt omkring for at finde ud af hvordan man skal læse
CPU/IO-cost i "Execution Plan". Alt tyder på det er et arbitrær tal, som
'skal læses i en større sammenhæng'.

Godt så, jeg følgende -

--
I doubt, therefore I might be.

Fra : Kim Noer

Dato : 17-03-05 21:26

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> CPU/IO-cost i "Execution Plan". Alt tyder på det er et arbitrær tal,
> som 'skal læses i en større sammenhæng'.

select groupguid from grouptable where parentguid = '0' order by sortindex

Som med fine index giver en IO på 6 og CPU på 9.

Hvordan skal skal jeg så lige læse det tal, er det hurtigt, langsomt, etc?

--
I doubt, therefore I might be.