Konvertering af WDB fil - Hvordan?
Fra : Bettina&Fillip

Dato : 08-03-05 23:17

Hej NG

Nu må i rette mig hvis jeg er i forkert gruppe.
Min broder har gemt nogle kontaktpersoner i Works og de er blevet oprettet i
en såkaldt WDB-fil.
Imidlertid har hverken han eller jeg længere Works..
Det må da være muligt at koverterer til MS Office?
Og i givet fald hvordan? Google gav intet brugbart resultat.

Venligst

Fillip

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-03-05 12:10

Bettina&Fillip skrev:

> Det må da være muligt at koverterer til MS Office?

Jeg fandt siden her via Google:
<http://www.rl-software.com/converter/wks-wdb-to-excel-converter.htm>

Det er en betalingsløsning, men det skulle virke (du kan afprøve den
gratis).

Så vidt jeg kan se er der ikke nogen gratis muligheder hvis du ikke har
adgang til Works. Works kan eksportere til andre (mere gængse) formater,
mens der åbenbart ikke er nogen standardprogrammer der kan importere
Works' databaseformat.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Bettina&Fillip

Dato : 09-03-05 21:15

> [...]
> adgang til Works. Works kan eksportere til andre (mere gængse) formater,
> mens der åbenbart ikke er nogen standardprogrammer der kan importere

Hej Jens

Tusind tak for et hurtigt, klart og præcist svar.

Mvh

Fillip