Mærkelig fejlbesked i Access
Fra : Kasper

Dato : 07-03-05 09:52

Hej,

Når jeg prøver at kopiere poster fra en database til en anden får jeg
(nogen gange) denne fejlbesked:

> Reserveret fejl (-5016). Der er ingen meddelelse til denne fejl.

Er der nogen der ved hvad det betyder??

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-03-05 17:28

Kasper skrev:

> Er der nogen der ved hvad det betyder??

Du har nok bedre chancer for at få hjælp i access-gruppen:

Hvis du kan beskrive under hvilke omstændigheder fejlen opstår, vil
det også gøre det lettere at hjælpe.
FUT: dk.edb.database.ms-access
--
Jens Gyldenkærne Clausen