tabel navn med i søgeresultatet
Fra : Henrik Absalon

Dato : 03-03-05 09:58

Hejsa

Jeg har lavet en sql søgning a la dette :
SELECT SUM(timer) FROM Montage UNION SELECT SUM(timer) FROM Kontrol

Hvis der er tastet data ind i både Montage og Kontrol (timer) vil mit søge
resultat bestå af 2 linier, hvis der ingen data er i eks. kontrol, kommer
der kun en linie i mit søgeresultat, og så ved jeg ikke om der er Montage
eller Kontrol der ikke har registreret nogle timer.

Kan man lave et eller andet så man får tabel navnet med i resultatet?

Mvh. Henrik

Fra : Troels Arvin

Dato : 03-03-05 10:23

On Thu, 03 Mar 2005 09:58:06 +0100, Henrik Absalon wrote:

> Kan man lave et eller andet så man får tabel navnet med i resultatet?

SELECT SUM(timer),'kontrol' AS fromtab FROM kontrol
UNION
SELECT SUM(timer),'montage' AS fromtab FROM montage;

Fra : Henrik Absalon

Dato : 03-03-05 13:04

Tak for det.

Så køre det.