MSSOL server 2000 hente er regenark fra et~
Fra : NoMoreSpam

Dato : 24-02-05 20:05

På denne adresse ligger dette regneark frit tilgængeligt

http://2004.efteruddannelse.dk/Efteruddannelse2004/Takstkatalog_incl_moms.xls

Hvordan får jeg sat en DTS op så jeg automatisk henter dette regneark
en gang om ugen. Når jeg prøver får jeg at vide at adressen er ulovlig.
Jeg har en ellers god bog om MSQL server 2000 men der står bare
at det kan lade sig gøre og jeg har ikke kunnet finde noget på MSDN
Al hjælp modtages med glæde

Tom Jensen

Fra : Stig Johansen

Dato : 25-02-05 05:34

NoMoreSpam wrote:

> [...]
> Jeg har en ellers god bog om MSQL server 2000 men der står bare
> at det kan lade sig gøre og jeg har ikke kunnet finde noget på MSDN

Jeg ville nok kigge lidt i retningen af:
Installér wget
Lav et job med følgende steps
1 - kør en wget, så du har en opdateret lokal fil.
2 - slet indholdet af modtagertabellen
3 - kør DTS pakken fra den lokale fil

Stig Johansen

Fra : NoMoreSpam

Dato : 25-02-05 15:04

"Stig Johansen"
> [...]
> Installér wget
> Lav et job med følgende steps
> 1 - kør en wget, så du har en opdateret lokal fil.

Hej Stig

Det var lige det skulle til, når først jeg har filen lokalt vil
SQL server jo gerne lege med. Mange tak.

Tom Jensen