Win 98 og javascript
Fra : Tine Gade

Dato : 04-05-05 13:05

Hejsa
Jeg har fået problemer med at bruge nedenstående funktion i Win
98:

self.opener.re()

Findes der en anden måde jeg kan kalde en funktion i det vindue
der åbner pop-op vinduet, der også fungerer i Win 98?

Jeg skulle gerne få lavet en side der kan bruges under Win 98 og
nyere, men udelukkende Explorer 6.0

Tak,

Tine

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 06-05-05 09:29

Sikkert fordi det kun hedder self.opener

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 06-05-05 14:29

skal du have fat i noget fra det vindue der åbnede det nuværende hedder
det window.opener.

Fra : Tine Gade

Dato : 09-05-05 07:29

> skal du have fat i noget fra det vindue der åbnede det nuværende hedder
> det window.opener.

Det fungerer heller ikke, jeg får fejlen:

Variablen bruger en Automation-type, der ikke understøttes i Jscript

Jeg mener dog jeg bruger Javascript, og skriver <SCRIPT
LANGUAGE="JavaScript">

Fra : Tine Gade

Dato : 09-05-05 09:12

Problemet er løst, det viste sig at være en IE6 fejl der krævede at jeg
installerede SP1.