Hvordan ser en gravid platty ud?
Fra : Alexia

Dato : 03-05-05 14:49

Hej NG!

Jeg har for nyigtkøbtmig nogen plattyer, og jeg har fået at vide at de
yngler enormt meget.

Så ville egentlig bare høre, hvordan ser en gravid platty ud? .. meget gerne
billeder..

mvh. Alexia

Fra : Montego

Dato : 03-05-05 15:00

Tyk

Fra : Alexia

Dato : 03-05-05 15:07

Tjah... det regnede jeg også med :)

Fra : Pizzabager

Dato : 03-05-05 19:14

> Så ville egentlig bare høre, hvordan ser en gravid platty ud? .. meget
> gerne
> billeder..

væsentlig tykkere end de andre.. det er vist måde at se det.. :)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-05-05 12:55

Alexia wrote:
> Jeg har for nyigtkøbtmig nogen plattyer, og jeg har fået at vide at de
> yngler enormt meget.

Ja - guppyer, plattyer, sværddragere og lignende er alle ungefødende - og er
svære at undgå, at få unger af, hvis der er hanner og hunner sammen - så er
de gravide næsten konstant

Men sørg for at have masser af planter og lignende, som ungerne kan gemme
sig mellem - eller fisk ungerne op - ellers æder de voksne ungerne - alt
småt levende er mad - også ens egne unger.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk