Legehus.
Fra : Frank Horsøe

Dato : 01-05-05 09:32

Vores datter skal have et legehus i fødselsdagsgave om små 3 uger, og jeg
har i den forb. været rundt i div. byggemarkeder for at se på udvalget (jeg
skal IKKE bygge et selv.
Jeg synes dog at et legehus til ca 3000,- kr. bør fungere bare nogenlunde,
men dem jeg har set er da det ringeste man kan forestille sig, døren kan
ikke lukkes, vinduet kan ikke åbnes og brædderne gaber op til flere cm.
Er der nogen der ved hvor jeg (helst i Nordjylland) finder et godt solidt
legehus, evt en privatmand der står og snedkererer sådan nogle småhuse???

MVH Frank

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 01-05-05 10:42

Frank Horsøe wrote:
> [...]
> legehus, evt en privatmand der står og snedkererer sådan nogle småhuse???

Hvad med den nærmeste tekniske skole, der har tømrerlærlinge?

Marianne Feddersen

Fra : Frank Horsøe

Dato : 01-05-05 17:58

Ja den har jeg prøvet, men der er ikke flere huse før til efteråret, og
tøsen har fødselsdag denne måned!

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 02-05-05 07:02

"Frank Horsøe" <horso@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja den har jeg prøvet, men der er ikke flere huse før til efteråret, og
> tøsen har fødselsdag denne måned!

Har du prøvet produktionsskolen i Aalborg tlf. 96 31 63 63

Mvh Heidi

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-05-05 20:04

Frank Horsøe skrev:
> [...]
> legehus, evt en privatmand der står og snedkererer sådan nogle småhuse???

Prøv ham her.
K Vestergaard
Bjerrevej 116
8840 Rødkærsbro
86 68 19 46

Han laver legehuse som ligner den fra Bamse.

prisen er 2300,- kr.

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Bea Brun

Dato : 02-05-05 07:41

Hej Frank
Peter Jeppesen laver forskellige ting i træ og er ganske rimelig i pris,
derudover bor han i nordjylland.
Hans hjemmeside hedder:
home19.inet.tele.dk/peterj
Men om han specifikt laver legehus ved jeg ikke. Men de tager næsten altid
telefonen.
Med venlig hilsen
Bea

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-05 13:03

"Frank Horsøe" <horso@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Vores datter skal have et legehus i fødselsdagsgave om små 3 uger, og jeg

Netto havde sidste år tilbud på et legehus af plast. Det kostede vist 6-700
kr., og det fungerer glimrende. Let at samle, stabilt og solidt. Det har
stået ude hele vinteren, uden at lide den mindste overlast. Ungerne hopper
endda ned på taget, når de klatrer i træer.

Jeg ved desværre ikke, hvem der sælger det nu. Måske Nettos kundeservice kan
oplyse importøren (har før haft held med dette). Ellers prøv at kontakte en
kvalitets-legetøjsbutik som KREA.

Først var jeg ret skeptisk mht. et legehus af plast, men det holder
tydeligvis bedre end en træ-model (hvis man ikke bruger trykimprægnering,
træbeskyttelse og andre giftige sager).