fade in/out ved sideskift
Fra : Maria Leger

Dato : 30-04-05 10:19

Jeg faldt over denne side i et indlæg i denne nyhedsgruppe
http://kristen-kunst.dk/ og syntes det ser smart ud med den bløde
overgang mellem sideskift. Hvordan gør man det???? Og kan man
gøre det ved brug af div???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 30-04-05 10:51

Maria Leger wrote:
> [...]
> http://kristen-kunst.dk/ og syntes det ser smart ud med den bløde
> overgang mellem sideskift. Hvordan gør man det???? Og kan man

Det er følgende linie der gør det:

.... men jeg ser det (heldigvis) ikke, fordi jeg bruger Firefox som browser.

--
Benny

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-05 11:00

Maria Leger skrev:

>Jeg faldt over denne side i et indlæg i denne nyhedsgruppe
>http://kristen-kunst.dk/ og syntes det ser smart ud med den bløde
>overgang mellem sideskift. Hvordan gør man det????

Indsætter i <head> på siderne:

Om det er smart kan diskuteres, det er meget sjovt de første par
gange man ser det, men så bliver mange trætte af at se på det
(formoder jeg efter indlæg i grupperne at dømme).

Virker kun i IE (hvor man iøvrigt kan slå det fra), andre
browsere ignorerer det blot.

>Og kan man
>gøre det ved brug af div?

Hvad mener du med det?
--
Knud

Fra : Maria Leger

Dato : 30-04-05 11:56

> Hvad mener du med det?
> --
Jeg vidste ikke det bare var en linie i headeren. Troede det var mere
kompliceret end som så derfor det lidt underlige spørgsmål. Tak for
hjælpen.