Speedbåd
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 29-04-05 15:06

I skal da lige se min lille baby...

Kig i binaer.motor

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 29-04-05 16:12

>I skal da lige se min lille baby...
>
> Kig i binaer.motor

Du er da ikke rigtig klog :) ligner en ulykke der venter på at ske :)

Ville nødig stoppes i den. Den mangler da vist en lovpligtig lanterne eller
to.....

Regner ikke med du har taget dit speedbådkørekort i den.

vh
jeppe

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 29-04-05 17:42

"Jeppe Jensen" <12@12.12> skrev i en meddelelse

> [...]
eller
> to.....
>
> Regner ikke med du har taget dit speedbådkørekort i den.

Den ser sgu noget hjemmebygget ud, den er jo mindre end en "Crazy One" !!!
Selv ikke jeg var hoppet ned i den og det siger sgu ikke så lidt.

Mvh
Leon

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 29-04-05 18:17

Hvor kan man se binærgrupperne, hvis man kører hos en af de mange udbydere
der har droppet dem ??

Bjarke

Fra : MAXI-87

Dato : 29-04-05 20:15

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:42726c29$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hvor kan man se binærgrupperne, hvis man kører hos en af de mange udbydere
> der har droppet dem ??
Hej
Jeg bruger:
news.sunsite.dk
http://sunsite.dk/
Hilsen
Hans

Fra : Claus Tersgov

Dato : 30-04-05 22:45

"MAXI-87" <ho@net.dk> skrev

> Hej
> Jeg bruger:
> news.sunsite.dk
> http://sunsite.dk/

Og hvad skulle det hjælpe?

Claus

Fra : MAXI-87

Dato : 01-05-05 05:43

MAXI-87" <ho@net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger:
> news.sunsite.dk
> http://sunsite.dk/
Hej
Undskyld, jeg tog fejl - de har dem heller ikke, men bruger
Mobilixnet, beklager meget.
Hilsen
Hans

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 30-04-05 00:12

Slet ikke da ;)

> eller

Regner da ikke med at sove om natten...

Jeg har ikke speedbåds-kort og ifgl www.k-marine.dk skal jeg heller ikke
have det.

> Den ser sgu noget hjemmebygget ud, den er jo mindre end en "Crazy One" !!!

Nahhh hvordan skulle man kunne bygge sådan en derhjemme?

> Selv ikke jeg var hoppet ned i den og det siger sgu ikke så lidt.

Lad mig sige det sådan: Den er testet og den er VOLD-sjov hehe!
De lover godt vejr imorgen så der tager mig og gutterne lige en tur....
Ehhh eller mig og en anden gut for der er kun plads til 2

Mere info:

http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=400

Fra : Martin [5220]

Dato : 30-04-05 10:31

> http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=400

Hvad med dækkene, de må da være vildt irriterende når du sejler !!

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel good !!

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 30-04-05 10:42

> Hvad med dækkene, de må da være vildt irriterende når du sejler !!

Dem bruger jeg blot til at få traileren til at balancere når den ikke er på
en bil jo... de kommer skam ikke med i vandet hehe...

Fra : Steffen Skov

Dato : 29-04-05 18:35

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
>I skal da lige se min lille baby...
>
> Kig i binaer.motor

Det er da en dejlig cykel. Kræver det ikke mange benmuskler at trække den
afbillede skrotbunke efter den?
Hilsen
Steffen (der undrer sig over hvad det næste er, der skal gøre livet
usikkert)

Fra : Per Christiansen

Dato : 30-04-05 07:32

Hej Martin

Den er en sjov lille sag, hvor stor motor tør du sætte på den
eller har du haft på den , det ligner en 20 HK du har på nu.

Jeg har selv harft rodet med sådan noget engang og det var
sjovt og det gik stærkt.
men nu cruiser jeg bare i vores motorbåd, lidt ferieturer
og solbadning langs kysten med famillien og venner
(og lidt koldt øl i køleskabet) det er sku afslappene.
Men nu slutter det snart med at indtage det kolde øl
jeg har i skabet, for der er noget med en ny lov for
spiritus på vandet.
Det er nu ikke fordi vi drikker os fulde men der kan jo godt
smutte lidt ned.

Glem alle de negative bemærkninger du får her inde i Fritid
sejlads.

Det er ikke mere farligt end alt andet motorbådsport
man skal bare have respekt for det man foretager sig
og felvfølgelig vandet.

Men jeg tror ikke du slipper uden om spkortet.

Fra : Carsten Holck

Dato : 30-04-05 09:09

Per Christiansen said the following on 30-04-2005 08:32:
> Hej Martin
>
> Den er en sjov lille sag, hvor stor motor tør du sætte på den
> eller har du haft på den , det ligner en 20 HK du har på nu.
> Men jeg tror ikke du slipper uden om spkortet.

Den er under 4m, så kun hvis den har over 25hK (19kW) skal der kort til,
det kan man så undre sig over, men sådan er reglerne.
/carsten

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 30-04-05 10:44

Det er skam en 20 HK som er max den er godkendt til

Jo jeg gør ;)

Fra : Per Christiansen

Dato : 30-04-05 20:49

> Det er skam en 20 HK som er max den er godkendt til

Jeg har før haft både der er godkendt til mindre end det jeg
havde sat på, man skal bare lige holde øje med hækken
at den ikke revner.