Skoletaske
Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 28-04-05 15:09

Hej,

Jeg var lige inde og se på LEGOs hjemmeside, de havde en skoletaske på
tilbud til ca ½ pris. Der står Cargo på den, er i rød, blå og gul. Har nogen
af jer erfaring med den, gode som dårlige?

Hilsner Pernille

Fra : Rikke & Per

Dato : 05-05-05 08:06

"Lumholdt & Riber" <henriklumholdt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilbud til ca ½ pris. Der står Cargo på den, er i rød, blå og gul. Har
> nogen af jer erfaring med den, gode som dårlige?

Jeg ved ikke med den specifikke skoletaske, men mine drenge har begge
skoletasker fra LEGO og de holder til det hele!!!

VH Rikke

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 05-05-05 13:33

Hej Rikke,

Tak for dit svar, regnede også med at LEGO var af god kvalitet, tor jeg vil
"gå ind" og bestille med det samme

Hilsen Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-05 13:31

> [...]
> tilbud til ca ½ pris. Der står Cargo på den, er i rød, blå og gul. Har
> nogen af jer erfaring med den, gode som dårlige?

Er de ikke meget firkantede og ufleksible i formen? Vi valgte Lego fra af
den grund.

Købte i stedet en JEVA-model (dansk mærke, særdeles udbredt), og den har vi
været godt tilfredse med. Den har en bedre indretning - god plads til
madpakken i isoleret specialrum, og løs gymnastikpose der kan klipses på og
af.