Fisk mod psoriasis ?
Fra : Jesper Laursen

Dato : 26-04-05 15:51

Jeg var nogen tid siden inde på en dansk hjemmeside
hvor der var en der opdrættede og solgte nogle fisk
som skulle være gode mod psoriasis.

Han lavede specielle baljer/kar til at blive behandlet
af fiskene i.

Jeg kunne godt tænke mig evt. at købe nogle af disse fisk
men jeg kan ikke finde siden igen.

Er der nogen herinde der kender til omtalte side ?

Hilsen Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 19:00

Hejsa

Den hedder Garra Rusa og du kan læse noget om den her:
http://www.sitecenter.dk/psoriasisfisk/scrapbog/
På google kan du finde mere:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=garra%2Brufa&meta=lr%3Dlang_da

Hilsen Gert Simonsen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jesper Laursen

Dato : 27-04-05 01:15

1000 tak Gert !

Det var lige nøjagtig den side jeg ledte efter.

Hilsen Jesper

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 27-04-05 11:32

Gert Simonsen skrev:

> http://www.sitecenter.dk/psoriasisfisk/scrapbog/

Interessant.

Mit yndligscitat fra det websted er:

»Har man tålmodighed til at vente til fiskene er kønsmodne,
det bliver de efter ca 10-12 mdr., kan man selv yngle med
dem. Dette kræver dog et ekstra specielt indrettet yngle-
akvarium.«

Kinky!

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Brizz

Dato : 27-04-05 15:05

> [...]
> det bliver de efter ca 10-12 mdr., kan man selv yngle med
> dem. Dette kræver dog et ekstra specielt indrettet yngle-

LOL!

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk