Hjælp - Yngel ......
Fra : Mister Mister

Dato : 26-04-05 15:26

Hej gruppe....

Startede forholdsvis småt med et 128 l Akv. for et ½ års tid siden, havde 3
par forskellige Ciklider.

1 par. Julidochromis ? ? ?
1 par Sneglehuslegere (Afgået ved døden)
1 par.Variabilichromus moorii

Nu har jeg så et seriøst problem.............

Min Julidochromi - Et eller andet. yngler som gale...... så nu har jeg
omkring 50 - 60 fisk af varierende størrelse, hvad er femgangsmåden, hvis
jeg skal af med dem, hvor store skal de være før akvarieforretninger vil ha'
(købe), og er de overhovedet interesseret........

Eller skal jeg bare give dem til min Kammy som mener at de vil udgøre et
glimrende kosttilskud til hans piratfisk.

med venlig hilsen

Kenneth

Fra : Brizz

Dato : 26-04-05 21:15

> [...]
> ha'
> (købe), og er de overhovedet interesseret........

Snak med den lokale fiskepusher om han vil have dem. Købe dem er nok ikke
noget du vil få ret meget ud af. Men jeg vil mene at omkring 3-4cm er
størrelsen de skal have ved salg.

> Eller skal jeg bare give dem til min Kammy som mener at de vil udgøre et
> glimrende kosttilskud til hans piratfisk.

Det var også en mulighed

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk