Plextor 12/10/32a Fra 100% til 1% i buffer
Fra : bjørn&laila

Dato : 26-05-01 21:15

Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvorfor min brænder starter på 100%
buffer og efter 2 sec køre den mellem 1 og 4 %

Jeg køre win 2000 nt og brænder prg er adaptec easy cd ver 4.03
den har ellers kørt fint i ca 3 måneder men nu er det ligesom at det går ned
af bakke og jeg har tjækket alle kabler
Jeg har opgradret med 256 mb ram og geeforce mx 2 32 mb og sound blaster
live

Og så kom alle mine problemer
HJÆLP Tak
Enten her eller på mail

laila.juhl@get2net.dk

På forhånd tak

Fra : JANNIK MARIAGER

Dato : 26-05-01 21:34

Sidder dit cdrom og brænder på samme controller?
Hvis de gør så sæt din brænder på den ene og cdrommen på den anden
controller

JAnnik

bjørn&laila <laila.juhl@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:46UP6.226$zp.4760@news.get2net.dk...

Fra : Laila & Bjørn

Dato : 27-05-01 01:59

Så skete det jeg gik tilbage til win 98 se og vupti
så virkede det sgu
Men jeg kan bare ikke forstå at det så har virket i ca 3 uger med win 2000
nt
men nu køre det bare
Jeg takker mange gange for al hjælp man får helt lyst til at spørge en anden
gang når noget går galt

med de gladeste hilsner fra

Bjørnen

Fra : Karsten Olesen

Dato : 27-05-01 09:09

"Laila & Bjørn" <laila.juhl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nt
> men nu køre det bare
> Jeg takker mange gange for al hjælp man får helt lyst til at spørge en

_________________________-

..hvad sagde jeg..

Fra : Jan Apollo

Dato : 26-05-01 21:52

"bjørn&laila" <laila.juhl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af bakke og jeg har tjækket alle kabler
> Jeg har opgradret med 256 mb ram og geeforce mx 2 32 mb og sound blaster

Prøv at rykke dit Soundblaster kort ud, og se hvad der sker. Har tidligere
haft traumatiske oplevelser med SB kort der har f...... mit system op, og
vendt op og ned på alle indstillinger.
VH
Jan Apollo

Fra : bjørn&laila

Dato : 26-05-01 22:53

Jeg køre nu med en hd og cd på et kabel
det gør jeg så også med den anden hd og brænderen
Bad luck Blev ikke bedre

Tog lydkortet ud og prøvede igen intet held
Er der mere jeg kan gøre ???????

Jeg er villig til alt for Plextoren køre næstern lige så hurtigt som min 2
speed sony lige nu huuuu

Fra : Karsten Olesen

Dato : 26-05-01 23:13

> [...]
> Er der mere jeg kan gøre ???????
>
> Jeg er villig til alt for Plextoren køre næstern lige så hurtigt som min 2
____________________--

Prøv en F-disk + geninstallering af Windows.
Det hjælper på meget..måske du har installeret noget
som har ødelagt en fil eller 2.

Fra : Ove Kristensen

Dato : 27-05-01 08:44

"bjørn&laila" <laila.juhl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er villig til alt for Plextoren køre næstern lige så hurtigt som min
2
> speed sony lige nu huuuu

Hej !
Hvis du kører med en 12 x brænder, og leverer data med et 2 x CD-Romdrev, så
har du under alle omstændigheder et problem.

Mvh
OveK.

Fra : Ths

Dato : 26-05-01 23:55

Du kan også prøve at pille rammen ud, måske er det det der laver problemer.

Ths

Fra : DWM

Dato : 27-05-01 00:33

> [...]
> af bakke og jeg har tjækket alle kabler
> Jeg har opgradret med 256 mb ram og geeforce mx 2 32 mb og sound blaster

Du har filfældigvis ikke installeret en nyere ASPI?
Kan sige at jeg har samme problem med creatoren efter opdatering til
ASPI 4.60 (1021) Det er dog i Win98SE.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : ZiCoN

Dato : 27-05-01 06:06

Der blev tidligere nævnt det med at brænderen og cdrom skal sidde på hver
sin bus..... der er der altså noget om.... jeg har lavet 3 computere med det
problem... der er fordi den begynder at kallibrere.. den fidner ud af at der
sidder en brænder og et cdrom drev på samme bus.. den mener ikk det kan gå
hurtigt nok ERGO.. MEGET langsom overførsel... prøv NERO... den siger endda
til dig at det nok ikke er så godt, den måde dine drev sidder.. held
og lykke

ZiCoN

Fra : Freaken

Dato : 27-05-01 16:15

Huskede du at enable dma på dit drev i win2000 ???
Freaken