Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
realkreditlån i Euro, indfrielse m/ kursta~
Fra : Bo Mortensen

Dato : 20-04-05 21:27

Hej

Jeg har forgæves forsøgt at få disse oplysninger fra Nykredit hvor
jeg er kunde. Det omhandler et rentetilpasningslån i Euro som jeg
har indfriet lige før årsskiftet 2004/2005.

Nykredit har sendt en årsopgørelse over kursregulering, med valuta-
kursregulering på -475 kr. plus fradrag for låne- og handelsomkost-
ninger på 7600 kr. (ialt ca. 8075 kr.)

De beskriver at beløbet kan fratrækkes i den skattepligtige indkomst.

Kan "nogen" fortælle mig hvor på selvangivelsen man fratrækker det ?
Jeg er almindelig lønmodtager.

På forhånd tak.
Bo