Gif - bmp filer
Fra : *trads*

Dato : 19-04-05 22:03

Hej
Hvergang jeg vil kopier et billed eller en animation på nettet som en jepg
eller gif fil - kan jeg kun hente tingene som bmp fil ?????

Jeg har prøvet at slette alle mine cookies

Henrik Olesen
www.olesenbanden.dk

*-*-* Dans er for folk der ikke har råd til at stå i baren *-*-*

..

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-04-05 22:41

*trads* skrev:

>Hvergang jeg vil kopier et billed eller en animation på nettet som en jepg
>eller gif fil - kan jeg kun hente tingene som bmp fil ?

Slet dine midlertidige internetfiler i Internetindstillinger =>
Generelt og sæt størrelsen ned til max. 30 MB.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes.
(og hvor du let ville ha' kunnet finde svaret, da det hyppigt
bliver stillet).

Jeg kan ikke se, at det har noget med Frontpage at gøre.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : *trads*

Dato : 20-04-05 16:06

> [...]
> bliver stillet).
>
> Jeg kan ikke se, at det har noget med Frontpage at gøre.

Sorry !
Det var fordi jeg makkede med frontpage mens jeg stødte på problemet !!

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : *trads*

Dato : 20-04-05 17:57

Sorry !

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 22:41

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvergang jeg vil kopier et billed eller en animation på nettet som en
jepg
> eller gif fil - kan jeg kun hente tingene som bmp fil ?????

Jamen det er da særdeles trist. Da dit spørgsmål ikke har en pind at gøre
med FrontPage, vil jeg anbefale dig at finde en passende nyhedsgruppe som
kunne hjælpe dig. Fx. news:dk.edb.internet.software.browser

mvh
Ulrik