Finnsailer 29.
Fra : Gunnar Holm.

Dato : 18-04-05 18:35

Hej igen.

Det ser ud til, at det er svært, at finde en Mørebas, men hvordan med en
Finnsailer 29, er der nogen der ved hvor der ligger en til salg ?

Mvh.
Gunnar.

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 18-04-05 19:04

"Gunnar Holm." <gwholm@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen.
>
> Det ser ud til, at det er svært, at finde en Mørebas, men hvordan med en
> Finnsailer 29, er der nogen der ved hvor der ligger en til salg ?

Normalt er www.udkik.dk et godt sted at lede, men der lader ikke til at være
bid denne gang.

Men her er en:
http://www.boat4you.dk/dk/BoatSaleAdvert.asp?strSagsnr=0415429
Google er din ven

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 18-04-05 19:06

"Peter Ingsø Laursen" <psil@*fjern_dette*tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Men her er en:
> http://www.boat4you.dk/dk/BoatSaleAdvert.asp?strSagsnr=0415429

Hov, det er så i England. Måske lidt langt væk?

Fra : Gunnar Holm.

Dato : 18-04-05 22:26

Tak for det Peter.
Nej- der er ikke meget på markedet og England er som du siger, langt væk og
så er jeg også bange for, at rattet sidder i den forkerte side

Mvh.
Gunnar.

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 19-04-05 19:26

> Tak for det Peter.
> Nej- der er ikke meget på markedet og England er som du siger, langt væk
og
> så er jeg også bange for, at rattet sidder i den forkerte side

He-he. Jeg havde ikke lige tænkt på rattet

Fra : Per Krabbe

Dato : 19-04-05 05:59

"Gunnar Holm." <@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen.
>
> Det ser ud til, at det er svært, at finde en Mørebas, men hvordan med en
> Finnsailer 29, er der nogen der ved hvor der ligger en til salg ?

Der kunne være de her 2:

http://www.boat4you.dk/dk/BoatSaleAdvert.asp?strSagsnr=0532699
http://www.boat4you.dk/dk/BoatSaleAdvert.asp?strSagsnr=0403396
http://www.boat4you.dk/dk/BoatSaleAdvert.asp?strSagsnr=0415429

Undskyld 3 - hvor den 3. er fra UK

scanboat er din ven

mvh
pkc

Fra : Bent Frederiksen

Dato : 19-04-05 06:20

Gunnar Holm. wrote:
> [...]
>
> Det ser ud til, at det er svært, at finde en Mørebas, men hvordan med
> en Finnsailer 29, er der nogen der ved hvor der ligger en til salg ?

Der er en 36 fods til salg i Frederikshavn Søsporstshavn.
Mvh Bent.
http://www.aljmarine.dk/B%C3%A5de/finnsailer_36%20BKN439.htm

Fra : Gunnar Holm.

Dato : 19-04-05 08:47

Hej med jer.

Tak for al hjælpen.

Den første Per nævner er solgt, nr. 2 ligger helt i Stockholm og er monteret
med en Volvo Penta som jeg ikke er helt vild med da det bla. betyder dyre
reservedele.
Bent nævner en 35 fods i Frederikshavn, men jeg synes den er for stor til to
mennesker og så udelukker jeg mig selv fra, at besøge alle de bittesmå og
hyggelige havne her i det Sydfynske. Det er ikke for, at være vanskelig, men
i skal ihvertfald have tak alle sammen.

Mvh.
Gunnar.

Jeg tager nok op og kigger på denne:
http://www.brugtebaade.dk/default.asp?Action=Details&Item=806 her i
weekenden, selvom det ser ud til, at den skal have noget knofedt samt helt
ny instrumentering