Opdatering af kort i DLSK2
Fra : Claus Vitting

Dato : 18-04-05 18:46

Hej NG,

jeg har DLSK2 og fik under en demo på bådmessen i Fredericia at vide, at man
via Kort- & Matrikelstyrelsen kunne opdatere sine kort online.

Jeg har søgt på kmt.dk, men finder ikke nogle onlinefunktioner - blot nogle
PDF-dokumenter med beskrivelserne ...

Nogle der ved hvor / hvordan ?

På forhånd mange tak for svar !

Mvh.

Claus

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 18-04-05 18:44

"Claus Vitting" <claus@vittingfamily.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
>
> jeg har DLSK2 og fik under en demo på bådmessen i Fredericia at vide, at
man
> via Kort- & Matrikelstyrelsen kunne opdatere sine kort online.

Opdateringen foregår ind fra selve programmet

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : Henning

Dato : 18-04-05 19:30

On Mon, 18 Apr 2005 19:43:36 +0200, "Peter Ingsø Laursen"
<psil@*fjern_dette*tele2adsl.dk> wrote:

>"Claus Vitting" <claus@vittingfamily.dk> skrev i en meddelelse

>man
>
>Opdateringen foregår ind fra selve programmet

Kan det ikke lade sig gøre uden at koble den gamle bærbare på
internettet? Min har ikke netstik

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-04-05 09:41

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev

> Kan det ikke lade sig gøre uden at koble den gamle bærbare på
> internettet? Min har ikke netstik

Det koster kr 200,-

Så får du også fejlrettet din defekte windows

Claus
--
Søsætning & Bådtransport!
Bådebygger Søren Schlichter

Fra : Henning

Dato : 19-04-05 15:37

On Tue, 19 Apr 2005 10:41:14 +0200, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

>"Henning" <nomail@all.invalid> skrev

>Det koster kr 200,-
>
>Så får du også fejlrettet din defekte windows

Det kan vi godt blive enige om - men pc'en er installeret i båden, jeg
gider ikke slæbe den med hjem. Det er mere principielt

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 19-04-05 19:29

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan det ikke lade sig gøre uden at koble den gamle bærbare på
> internettet? Min har ikke netstik

Hvis du installerer en kopi på en maskine med internetadgang, må du efter
endt opdatering kunne kopiere filerne fra downloadmappen til din bærbare -
eller måske kopiere hele programmappen på en gang

Fra : Torben Bach

Dato : 18-04-05 18:44

Claus Vitting wrote:
> Hej NG,
>
> jeg har DLSK2 og fik under en demo på bådmessen i Fredericia at vide,

> Nogle der ved hvor / hvordan ?

Når du "kører" DLSK2 kan du klikke i højre side på Korttjenesten, hvorefter
du kommer til den rigtige side med opdateringer.

Torben

--
Husk at *hvis* du vågner -
er hver morgen den første dag

Fra : Ole Pagh

Dato : 18-04-05 18:48

Torben Bach wrote:

> Når du "kører" DLSK2 kan du klikke i højre side på Korttjenesten,
> hvorefter du kommer til den rigtige side med opdateringer.

Det er rigtigt, men her er alligevel den direkte adresse til DLSK2's
hjemmeside:
http://soecd.kms.dk/geoservice2/

Så kan man i det mindste gå ind og se om der er nyheder, uden at skulle
starte DLSK2 op.

--
hilsen Ole