Jeg har INGEN probs haft med min Speedstream router på min Pro@ccess
512/2Mbit siden jeg fik det i januar. Selve forbindelsen/linien har til
gengæld været fejlmeldt 2 gange!
/Rolighed
"Henrik Schack Jensen" <henrik@schack.dk> wrote in message
news:9equi4$6ld$1@news.inet.tele.dk...
>
> "Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote in message
> news:9eqnc1$4nl$1@news.inet.tele.dk...
> > > Er dette "normal" opførsel for en Pro@access ADSL ? Eller kan man få
> > det til
> > > at køre mere stabilt ?
> >
> > Normalt, men slet ikke meningen.
> >
> > Speedstream har et stort problem: De kan ikke finde ud af at lave
> > routere, der fungerer.
> Nej det synes jeg nok jeg har bemærket
>
> >
> > Dog er der for nyligt udgivet (i al "hemmelighed") en ny firmware til SS
> > 5711, som skulle afhjælpe dit problem. Du kan enten hente den og
> > opdatere routeren selv, hvis du er inde i den (den ændrer svjv ikke
> > konfigurationen), eller du kan kontakte Zillion support på 80 80 80 65.
> > Der kan dog ikke gives nogen tidsramme, for hvor lang tid der vil gå før
> > en opdatering bliver gjort fra Zillions side.
> Er det den der ligger og flyder her :
>
http://support.efficient.com/drivers/kernels/Speedstream/5711/5711-001.510
>
> Jeg har faktisk allerede fået lovning på sådan en firmwareopgradering, men
> foreløbing er der ikke sket andet end at jeg venter & venter & venter på
at
> nogen gør det.
> Hvad er egentlig konsekvensen hvis man selv kommer til at "pille lidt" i
en
> TDC router ? Der er jo denne hersens regel om at man ikke må.
>
> /Schack
>
> >
> > /Christen Stephansen
> >
> >
>
>