pc opgradering
Fra : Dr.Iskold

Dato : 26-05-01 18:38

hej læser

har nu tid) til at opgrader min pc, hvordan ser dette ud?

ASUS AGP-V7700 GFORCE GTS DDR 32 MB. M/TV-OUT
2 x 256MB DDR PC2100 PC266 SAMSUNG
CPU KØLER SOCKET A SUPER ORB DUO462-3
ASUS A7A266, ATX, SOCKET A, 266MHZ,DDR & SD RAM-SOKLER, UDMA 100
Logitech mouse sølvgrå
AMD ATHLON 1.33 GHZ THUNDERBIRD 266MHZ
MAXITOWER AOPEN ATX 300W
Kabinet blæser

Samt, dette fra min gamle pc

45 GB hhd IBM udma-100, 7200
a-drew
48 x cd-rom
netkort 10/100
19" skærm 1200 x 1600 85mHz
SB Live m surrond højtaler og softvoofer
Microsoft natrual keyboard

henrik

Fra : JK

Dato : 26-05-01 18:51

"Dr.Iskold" <hep@worldonline.dk> wrote in message
> hej læser
> har nu tid) til at opgrader min pc, hvordan ser dette ud?

= monsterPC

/JK

Fra : Jonny Jensen

Dato : 27-05-01 18:10

> ASUS AGP-V7700 GFORCE GTS DDR 32 MB. M/TV-OUT

Udmærket kort.. har selv et og har tunet det til MAX med nV-Tweak... Det er
hurtigere end et GF2Ultra nu

> CPU KØLER SOCKET A SUPER ORB DUO462-3

Don't! Jeg har en af slagsen, den støjer og køler ik særligt godt, og til
den første bliver den skiftet ud med en FOB eller en MOLEX...

> AMD ATHLON 1.33 GHZ THUNDERBIRD 266MHZ

Grunden til at Orb'en ik er god nok...

> 45 GB hhd IBM udma-100, 7200

Falder IMHO lidt igennem... Hvis du ik har brug for mere plads er den OK,
ellers... Få dig en GXP60 af de nye... De er stille som en mis...

MVH

Jonny.